1. Lapte

Triptofanul conţinut de lapte este un aminoacid care te ajută să adormi mult mai repede decât în mod obişnuit. Laptele conţine şi proteine, ceea ce înseamnă că masa ta musculară va creşte şi chiar şi atunci când te vei odihi, vei arde calorii. Cu cât ai muşchii mai dezvoltaţi, cu atât mai mult metabolismul tău va fi accelerat.

Citeşte şi:Laptele cu scorţişoară combate insomnia

2. Proteine din zer

La fel ca şi laptele, acestea conţin triptofan şi proteine şi sunt recomandate în special veganilor, ca o alternativă la care pot apela atunci când doresc să slăbească şi să adoarmă mai repede.

3. Ceai de muşeţel

Nu mai este un secret că ceaiul de muşeţel reprezintă unul dintre cele mai bune remedii pentru cei care se confruntă cu insomniile. În plus, ca bonus, acesta are capacitatea de a controla nivelul zahărului din sânge şi să potolească senzaţia de foame.

Citeşte şi:Remedii cu muşeţel

4. Suc de grapefruit

Sunt mai multe motive pentru care ar fi bine să consumi grapefruit înainte de culcare. Cel mai important dintre ele este reglarea ceasului biologic. Conţinutul de resveratrol va converti grăsimile grase şi te va ajuta să ai mai multă energie pe tot parcursul zilei.

5. Suc de cireşe

Un alt suc care te ajută să ai un somn odihnitor şi să scapi de depozitele de grăsime acumulate este sucul de cireşe. Acest lucru se întâmplă datorită prezenţei melatoninei, hormonul care te ajută să dormi. De asemenea, sucul de cireşe are şi proprietatea de a calma inflamaţiile, care de obicei se află în strânsă legătură cu îngrăşatul.