Dacă vrei să slăbeşti dar să nu te înfometezi şi să construieşti masă musculară mai uşor,începe să bei această periuţă de avocado. Este bogată în vitamine,minerale,proteine,grăsimi sănătoase şi fibre.

Obiectivul dublu-pierderea în greutate şi câştigarea de masă musculară-înseamnă concentrarea asupra dietei şi activităţilor fizice.

În primul rând,alimentaţia trebuie să fie bogată în legume şi proteine,şi nu uita de grăsimile sănătoase,care au capacitatea de-a accelera metabolismul şi de-a arde caloriile.

În al doilea rând,trebuie practicate exerciţii fizice în mod regulat,la nivel mediu de intensitate,de două sau trei ori pe săptămână,alternativ sau prin combinarea exerciţiillor puternice cu cele cardio. Vei observa că nivelul de energie va fi mai mare,plus că starea de spirit şi de sănătate vor fi mai bune.

Beneficiile smoothie-ului verde

Pentru a slăbi şi câştiga masă musculară într-un mod sănătos,trebuie să incluzi în alimentaţie:

-Legume verzi precum spanac,ţelină,rucola,salată verde
-Proteine de înaltă calitate
-Grăsimi sănătoase

Citeşte şi:Subţiază-ţi talia cu aceste smoothie-uri delicioase

Vei găsi toate aceste elemente nutritive în smoothie-ul verde,care a devenit foarte popular. Piureurile din fructe şi legume pot face micul dejun sănătos,hrănitor şi delicios,deoarece poţi adăuga tot felul de ingrediente naturale,fără a compromite aroma.

Pentru smoothie-ul de avocado ai nevoie de:

-1 avocado copt
-1 mână de spanac spălat
-1 fruct (banană,pară,măr sau ananas)
-200 ml apă sau lapte din orez sau migdale

Poţi îndulci acest smoothiecu ştevie,miere sau zahăr brun.

Mod de preparare:

Taie avocado pe jumătate şi scoate cu o lingură pulpa,pe care-o pui în vasul blenderului împreună cu spanacul spălat,fructul ales şi apa sau laptele. Procesează bine,cel puţin un minut sau două,până când devine o pastă omogenă. Textura va fi cremoasă şi groasă,astfel încât poţi adăuga mai multă apă,dacă nu-ţi place aşa de gros. La final adaugă mierea sau îndulcitorul dorit şi amestecă din nou cu o lingură. Torni amestecul obţinut în pahar şi este gata de băut!

Citeşte şi:Vrei să slăbeşti? Mănâncă spanac

 Când trebuie băut smoothie-ul de avocado:  

Se bea zi de zi timp de o lună. Alege oricare dintre următoarele momente ale zilei:

-Dimineaţa la micul dejun,fără niciun alt aliment. Dar,dacă-ţi este foame,mănâncă ceva după 30 de minute.

-Ca gustare– această opţiune este perfectă pentru persoanele care nu mai mănâncă seara la cină. În acest fel,dacă este băut după-amiaza,nu-ţi va fi foame,deoarece smoothie-ul este săţios.

-Cu cel puţin o oră înainte de antrenamentul fizic.O să-ţi dea toată energia de care ai nevoie şi este uşor de digerat.

-După terminarea exerciţiilor fizice,în termen de o jumătate de oră. Acesta este cel mai eficient timp pentru a construi masă musculară.