Care sunt, mai exact, beneficiile zahărului de cocos?

1.Bogat în substanţe nutritive

Spre deosebire de zahărul rafinat, zahărul de cocos este bogat în nutrienţii necesari unei alimentaţii sănătoase. Aceste substanţe nutritive se extrag din palmierul de nucă de cocos şi includ fier, zinc, calciu, potasiu.

2.Reduce riscul de îngrăşare

Datorită conţinutului scăzut de fructoză, adăugarea zahărului de cocos în alimentaţie reprezintă un risc redus de acumulare de grăsime şi implicit, îngrăşare.

3.Îmbunătăţeşte circulaţia

Zahărul de cocos are un aport considerabil de fier, ceea ce ajută la îmbunătăţirea circulaţiei sângelui. Astfel, se ajunge la o mai bună oxigenare. De asemenea, fierul contribuie la formarea globulelor roşii din sânge, ceea ce previne anemia, oboseala, durerile musculare şi durerile de cap.

Spre deosebire de zahărul rafinat, acesta este mai dulce şi de aceea este recomandată o cantitate mai mică. Foloseşte-l la cafea, ceai, prepararea deserturilor sau a smoothie-urilor.

Adaugă zahărul de cocos în alimentaţia ta şi bucură-te de efectele imediate asupra organismului tău. Cu o alimentaţie echilibrată şi bogată în nutrienţi şi vitamine, vei simţi schimbarea imediat.

Sursă foto: www.draxe.com