Sub motto-ul campaniei ”Călătorie în Jurul Clătitei” – Tefal a invitat 30 de bloggeri din zona de food & lifestyle să îşi demonstreze creativitatea în bucătărie. Aceştia au creat cele mai savuroase reţete folosind noile tigăi ediţie limitata – Tefal Mini Chefs. Disponibile în 3 variante: Mexic, Italia şi Franta, cei trei Mini Chefs i-au asistat pe bloggeri într-o expediţie culinară interactivă.

Un eveniment ”gustos” alături de Buzdu şi Morar

Înarmaţi cu zâmbete şi voie bună, vedete si bloggeri şi-au setat busolele, au introdus longitudinea şi latitudinea corectă si au pornit către Linea/ Closer To the Moon, punctul de întâlnire al pasionaţilor de gătit şi de călătorii.

Atmosfera a fost întreţinută de Mihai Morar şi Daniel Buzdugan, responsabili cu distracţia pe durata întregului eveniment. Magiunul de Topoloveni produs de Sonimpex, celebrul brand de ţară, 100% natural, fără zahăr adăugat, a desăvârşit gustul clătitelor pregătite cu drag de cei prezenţi.

”Ne-am dorit ca cea de-a patra ediţie a Fabricii de Clătite Tefal să fie despre oameni şi despre bucuria pe care desertul copilăriei ni-l aduce de fiecare dată. Suntem onoraţi că şi in acest an i-am avut alături pe prietenii noştri din presă şi social media şi am savurat momente inedite cu zâmbetul pe buze.

Pentru noi, Fabrica de Clătite a coincis anul acesta cu lansarea noilor tigăi ediţie limitată –Tefal Mini Chefs, care nu doar te ajută să prepari cele mai gustoase clătite, dar şi dau un look modern bucătăriei datorită desenului de pe spatele tigăii, obţinut prin tehnologia patentată Tefal de injectare cu cerneală.

Îi invităm pe toţi iubitorii de clătite şi nu numai, să ne însoţească pe parcursul acestei călătorii”, a declarat Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Groupe Seb.