Dimineaţa

Dacă vrei mai multă proteină în micul dejun,este recomandat consumul de lapte dimineaţa. În afară de calciu şi proteine,laptele mai oferă organismului potasiu,magneziu,fosfor şi vitamine.

Atunci când mergi să faci antrenament fizic dimineaţa,ar trebui să bei o cană cu lapte pentru a furniza organismului proteine şi calciu. Oasele şi muşchii au nevoie de aceste substanţe nutritive pentru a se menţine sănătoase şi pentru a preveni afecţiunile.

Citeşte şi:Laptele nu trebuie combinat niciodată cu aceste alimente!

Dimineaţa este cel mai bun moment pentru a bea lapte,mai ales dacă nu vrei să mănânci nimic până la prânz,deoarece este săţios. Însă,dacă ştii că laptele nu-ţi face bine,nu-l mai consuma.

De asemenea,dacă vrei să slăbeşti,nu este recomandat să bei lapte seara. Ar putea cauza probleme digestive,mai ales dacă stomacul tău este sensibil.

Seara

Dacă suferi de tulburări de somn şi nu poţi adormi la timp,este recomandat să bei o cană cu lapte caldînainte de a merge la culcare. Te ajută să te calmezi şi să dormi mai bine.

De asemenea,dacă eşti obosită după o zi lungă de lucru şi vrei să te relaxezi,bea lapte seara. Acesta conţine un aminoacid numit triptofan,care eliberează serotonina în creier şi care induce senzaţia de relaxare.

Citeşte şi:Laptele auriu:o băutură cu peste 100 de proprietăţi terapeutice

Indiferent de momentul în care vrei să bei lapte,dimineaţa sau seara,alege să-l bei cald,deorece laptele cald stimulează digestia. În plus,nu uita că laptele băut în exces nu este sănătos. De aceea,bea-l cu moderaţie,150-200 ml pe zi este suficient.