Specialiştii în nutriţiei susţin că alimentele care conţin calorii negative oferă corpului mai puţine calorii de decât are nefvoie organismul să le digere,dar cu toate astea menţin nivelul energiei ridicat.
 

Ce alimente conţin carolii negative

Alimentele cu un indice glicemic şi cu un conţin mare de fibre fac parte din categoria celor care calorii negative. Aşadar,adaugă în dieta ta mai multe fructe,legume şi ierburi proaspete,deoarece acestea stimulează metabolismul şi producţia de enzime care au rolul de a stimula corpul să-şi folosească depozitele de grăsimi.

Legume recomandate:sparanghel. fasole verde,rodie,varză de Brouxelles,varză,morcovi,conopidă,ţelină,ridiche,castravete,mazăre,praz,salată verde,spanac şi roşii.

Fructe recomandate:mere,afine,grepfrut,zmeură,merişoare,lămâie şi lime.

Condimente şi ierburi recomandate:scorţişoară,usturoi,chilli,coriandru,seminţe de in,cuişoare,ghimbir,ceapă şi pătrunjel.  
 

Alte beneficii ale alimentelor cu calorii negative

-Cresc nivelul energiei din corp.
-Normalizează nivelul zahărului din sânge.
-Îmbunătăţesc digestia şi favorizează curăţarea colonului.
-Detoxifică ficatul.
-Previn apariţia inflamaţiilor din corp.
-Reduc nivelul colesterolului din sânge.
-Îmbunătăţesc capacitatea de concentrare.
-Reduc stresul,anxietatea şi depresia.
-Îmbunătăţesc calitatea somnului.
-Revitalizează pielea,părul şi unghiile.

Aceste alimente se consumă cât mai puţin procesate,pentru a beneficia de toate substanţele nutritive pe care le conţin. Nu combina aceste alimente cu uleiuri,cu mâncăruri bogate în calorii „goale” sau cu îndulcitori.