Schimbarea stilului alimentar este primul pas care ajută la ţinerea sub control a acestei probleme de sănătate.
 

Creşte aportul de proteine

Un consum constant de proteine de calitate ajută la normalizarea funcţiilor tiroidei şi reduce simptomele specifice hipotiroidismului. Aşadar,poţi include în dieta ta quinoa,ouă,peşte şi legume.
 

Consumă grăsimi „bune”

Dacă nu consumi suficiente grăsimi „bune”,iar nivelul colesterolului „bun” este redus,pot apărea dereglări la nivelul hormonilor tiroidieni. De aceea,este indicat să incluzi în dieta ta ulei de măsline,avocado,seminţe de in,peşte,nuci şi lactate sărace în grăsimi.
 

Evită alimentele care conţin gluten

În hipotiroidismul,cât şi în boala autoimună Hashimoto se recomandă evitarea consumului de alimente care conţin gluten. Specialiştii susţin că aceste alimente agravează afecţiunile tiroidiene.
 

Optează pentru alimentele care conţin glutation

Glutationul este un puternic antioxidant care întăreşte sistemul imunitar,stimulează buna funcţionare a tiroidei,luptă împotriva problemelor autoimune şi protejează ţesuturile tiroidei. Îţi poţi creşte aportul de glutation din corp prin consumul de sparanghel,broccoli,piersici,avocado,spanac,usturoi,grepfrut şi ouă bio.