Deşi pare greu de crezut că poţi scăpa de aspectul inestetic al colăceilor, fără a sta cu orele la sală, trebuie precizat faptul că, abdomenul se lucrează cel mai bine în bucătărie, şi nu o spune noi ci specialiştii din domeniu.

Şi asta deoarece, pe lângă mişcare ai nevoie de un aport caloric mic care să mobilizeze organismul să consume cât mai mult din depozitele sale de ţesut adipos pentru a lăsa la vedere celebrele pătrăţele. 

Spune adio colăceilor cu ajutorul dietei abdomenului perfect. Nu vei face foamea, nu te vei speti zilnic la sală şi vei arăta de milioane. 

Alimentaţia diversificată, cheia sănătăţii 

Uită de regimul drastic bazat pe înfometare şi asigură-te că introduci exact alimentele de care ai nevoie în fiecare zi în dieta ta.

Trebuie stabilit de la bun început faptul că acest cuvânt de dietă trebuie înţeles ca pe un stil de viaţă sănătos, şi nu o perioadă în care te chinui să obţii un rezultat pentru ca mai apoi să revii la obiceiurile nesănătoase. 

Combinaţia câştigătoare este formată din proteine, carbohidraţi şi grăsimi bune, pentru ca astfel organismul tău să primească tot ce are nevoie. Problema principală este la cantitate. 

Dacă de obicei aveai două feluri de mâncare la masă acum este necesar să reduci porţiile la jumătate. 

Nici o gustare nu ar trebui să fie fără proteină, alege una de calitate care să te ajute să elimini grăsimea din jurul taliei şi aici ne referim bineînţeles la proteinele care provin din peşte, carnea de pui sau de curcan.

Află ce alte alimente trebuie să incluzi în dietă dacă vrei un abdomen plat pe clicksanatate.ro.

Sursa foto: Pinterest.com.