Alină crampele musculare

Bărbaţii deshidrataţi care se confruntau cu crampe musculare s-au simţit mult mai bine după ce au băut zeamă de murături,potrivit unui studiu publicat în „Medicine &Science in Sports &Exercise.“ Circa 1/3 cană de zeamă de murături este suficientă pentru a obţine rezultatele dorite. Oamenii de ştiinţă spun că oţetul din zeama de murături ajută la ameliorarea rapidă a durerii. Oţetuleste de folos şi în oprirea semnalelor nervoase care declanşează crampele.

Citeşte şi:Dieta cu murături te scapă de excesul de grăsime

Te menţine hidratat

Pentru majoritatea oamenilor,apa potabilă pentru hidratare,după un efort fizic intens,este necesară. Sodiul şi potasiul te pot ajuta să te hidratezi mult mai repede. Ambii sunt electroliţi care se pierd prin transpiraţie. Zeama de murături conţine foarte mult sodiu şi potasiu. După o sesiune de antrenament de lungă durată,consumul unui pahar cu zeamă de murături îţi poate ajuta organismul să revină la nivelurile sale normale de electroliţi.

De ajutor în dietă

Dacă încerci să pierzi în greutate,probabil că nu eşti încântat să bei băuturi bogate în calorii,ca să-ţi revii după ce faci sport. Poţi să înlocuieşti electroliţii consumând zeamă de murături. Ea nu are grăsimi,dar poate avea câteva calorii.

Citeşte şi:Cum poţi reutiliza zeama de la murături

Conţine antioxidanţi

Zeama de murături are o cantitate semnificativă de vitamina C şi E,doi antioxidanţi-cheie pentru organism. Antioxidanţii diminuează acţiunea radicalilor liberi. Vitaminele C si E întăresc sistemul imunitar.

Normalizează nivelul de zahar din sânge

Un studiu publicat în „Journal of Diabetes Research“ a arătat ce efecte are consumul unei ceşti cu zeamă de murături înainte de masă. Oţetul din lichid reglează nivelul de zahărdin sânge după masă la persoanele cu diabet zaharat de tip 2.