Nu numai alegerile alimentare sănătoase îţi asigură un abdomen plat şi o slăbire fără riscuri, ci şi modul în care prepari şi mănânci hrana. Odată ce te-ai decis să faci tot ce poţi pentru a scăpa de grăsimea abdominală, fierbe sau coace în loc să prăjeşti, concentrează-te asupra mestecării atente a fiecărei îmbucături, evită să mănânci la supărare, pe stradă, pe fugă, în faţa televizorului sau a computerului. Pentru prevenirea balonării, nu trebuie băute lichide în timpul mesei. Bea apă sau suc de lămâie cu apă cu 20-30 de minute înainte sau după ce ai mâncat. Un bun truc pentru slăbit şi pentru a avea energie este să iei un pahar de apă cu zeamă de lămâie dimineaţa, pe stomacul gol.

Alimente bogate în fibre

Consumul zilnic de alimente bogate în fibre te va ajuta să ai un tranzit uşor şi un abdomen aşa cum îţi doreşti. Îţi sunt necesare 30 g de fibre, pe care le iei din fructe (mere, kiwi, pere, portocale), legume proaspete (broccoli), verdeţuri (spanac, rucola), fructe uscate, cereale integrale. Este de ajuns să mănânci 5 fructe şi legume diferite în fiecare zi, pentru a avea o digestie uşoară. Dintre fructele care-ţi conferă fibre, merele sunt recomandate în orice moment al zilei, dar nu în asociere cu brânzeturi grase, peşte gras, ouă, lapte, unt, smântână, măsline, leguminoase.

Cereale integrale

O altă sursă bună de fibre este reprezentată de cerealele integrale, cum este ovăzul. În 100 g de cereale de ovăz se găsesc 8 g de fibre. Nu este singurul motiv pentru care sunt nelipsite din multe regimuri de slăbit. Ovăzul conţine proteine vegetale şi glucide cu asimilare lentă, care prelungesc senzaţia de saţietate.

Află ce alte alimente trebuie să se regăsească în dieta ta pe clicksanatate.ro.