Poartă sutienul potrivit

Având în vedere că sânii sunt formaţi în mare parte din grăsime,este necesar să-i susţii,mai ales în momentul în care faci exerciţii fizice. Alege un sutien de calitate sau o bustieră care susţine atât marginile sânului cât şi vârful. Evită sutienele cu mărimi generale,de la XS la XXL şi alege în schimb pe cele care se potrivesc cel mai bine formei sânilor tăi.

Renunţă la fumat

Fumatul este un obicei nociv nu doar pentru plămânii tăi cât şi pentru sănătatea sânilor. Fumatul micşorează gradul de elasticitate a pielii şi a ligamentelor,grăbind procesul de lăsare al sânilor.

Evită să te bronzezi sau să te arzi pe sâni

Visezi la un decolteu arămiu,fără inesteticele urme albe lăsate de sutien? Ei bine,ar trebui să pui sănătatea pe primul loc şi nu estetica. Având în vedere că pielea de pe sâni este mai puţin expusă,este mai sensibilă şi din acest motiv se poate arde cu uşurinţă. Astfel,ea va îmbătrâni prematur şi nu va mai putea să susţină ţesuturile sânilor.

Menţine-ţi greutatea

Episoadele de îngrăşare bruscă,urmate de cele în care elimini în scurt timp kilogramele acumulate sunt devastatoare pentru sănătatea pielii. Ea acţionează ca o bucată de elastic,cu cât o întinzi şi relaxezi mai mult,cu atât elasticul se slăbeşte şi nu mai oferă susţinerea de care ai nevoie. Contrar aşteptărilor,nu alăptatul este cel care determină sânii să se lase,ci îngrăşarea din timpul sarcinii. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să ne înfometezi cât timp eşti gravidă,ci doar să mănânci echilibrat.

Masează-i cât mai des

Sunt numeroase uleiurile esenţiale pe care le poţi folosi pentru a-ţi masa sânii. Cel de nucă de cocos şi cel de măsline şi-au dovedit eficienţa în ceea ce priveşte îmbunătăţirea aspectului pielii. Uleiul de rodie are proprietăţi antiîmbătrânire,aşadar este recomandat să-l masezi de cel puţin două ori pe săptămână,cu mişcări circulare,pentru a îmbunătăţi circulaţia sângelui.