Avocado pentru ten uscat

Simţi că faţa te strânge,iar crema hidratantă întârzie să-şi facă efectul? Atunci încearcă masca cu avocado,deosebit de benefică,întrucât conţine biotină,o substanţă nutritivă ce previne totodată căderea părului şi ruperea unghiilor. Alege un fruct cât mai bine copt şi pasează-i pulpa. Aplic-o direct pe faţă pentru câteva minute şi bucure-te de rezultat.

Ceaiul verde,mai mult decât un antioxidant.

Având un conţinut foarte bogat în polifenoli,ar fi păcat să nu te bucuri de proprietăţile sale nutritive. 4 ceşti pe zi ar trebui să fie suficiente pentru ca tenul tău să fie mereu tânăr.

“Roşie” în obraji

Eşti tot timpul palidă şi ai un aspect obosit şi îmbătrânit? Introdu în alimentaţia ta roşiile şi vei vedea diferenţa. Licopenul  ameliorează daunele arsurilor solare,iar aportul de carotenoide încetineşte îmbătrânirea celulară.

Somon,contra ridurilor

Nu este doar un aliment bogat în omega 3,ci şi într-un complex de substanţe ce îmbunătăţesc elasticitatea pielii,prevenind astfel ridurile fine sau liniile de expresie.

Fasolea repară celulele

Te supără iritaţiile sau urmele razelor soarelui care nu au fost tocmai prietenoase cu pielea ta? Surprinzător sau nu,fasolea conţine amino-acizi care accelerează regenerarea celulară şi contribuie la creşterea producţiei de colagen.

Citeşte şi:

5 trucuri pentru un ten fără cusur

7 măşti pentru un ten strălucitor