Ţelină

Te poate surprinde faptul că ţelina arde mai multe calorii decât conţine, însă este considerată leguma cu calorii negative. Ea poate fi combinată cu alte legume, obţinând nenumărate feluri de mâncare, pe care le poţi mânca fără griji că o să te îngraşi. Mai mult, ţelina este bogată în substanţe nutritive esenţiale pentru buna funcţionare a organismului.

Ardei gras

Ardeiul gras este o altă legumă care nu te îngraşă, indiferent de cantitatea mâncată. Ardeiul gras – verde, galben sau roşu – este bogată în vitamine şi minerale, mai ales dacă-l mănânci în stare brută.

Varză

Varza are nenumărate beneficii asupra sănătăţii. Este singurul aliment care nu poate fi ignorat, datorită numărului mic de calorii pe care le conţine. Alege să mănânci varză măcar de două-trei ori pe săptămână.

Broccoli

Broccoli este una dintre legume cu calorii zero şi cu un conţinut ridicat de fibre. Mănâncă-l sub orice formă – fiert, suc, preparat cu alte legume

Conopidă

La fel ca legumele enumerate mai sus, conopida are un conţinut caloric scăzut. Ea poate fi inclusă în alimentaţie la orice oră, sub orice formă. Ce zici de conopidă fiartă, peste care presari ierburi aromatice, condimente şi suc de lămâie?

Roşii cherry

Şi roşiile cherry se află pe lista alimentelor cu un conţinut scăzut de calorii. Prepară-ţi masa de prânz din 5-6 roşii cherry şi câteva felii de brânză. Ce zici? 

Spanac

Spanacul este perfect pentru toată lumea, dar mai ales pentru persoanele care vor să se menţină în formă. Pe lângă faptul că este scăzut în calorii, spanacul conţine o cantitate mare de fier, vitamine şi antioxidanţi, care cresc nivelul de energie şi de rezistenţă fizică.


Credit foto: www.med2live.ru