-        Consumă cel puţin 8 grame de fibre

Alege alimente săţioase,bogate în fibre,care se digeră încet şi se absorb bine. În felul acesta,îţi va fi din nou foame abia la prânz,şi nu vei simţi nevoia unei gustări suplimentare. Optează pentru ciuperci la cuptor,cereale integrale,pâine integrală,legume,fructe.

 

-        Mănâncă dimineaţa devreme

Ia-ţi micul dejun într-un interval de maximum o oră după te trezeşti. Dimineaţa,eşti înfometată iar organismul este în plină formă,gata să primească şi să ardă calorii. Alimentele variate îţi reglează metabolismul şi te fac să-ţi fie mai puţin foame la mesele următoare.

 

-        Mai multe proteine şi mai puţin zahăr

Deşi poţi să-ţi satisfaci pofta de dulce cu ajutorul mierii sau al gemurilor de casă,e bine să dai prioritate proteinelor. Consumă alimente bogate în proteine – ouă,cereale integrale.


Citeşte şi:

Scapă de grăsimea abdominală cu spirulină

Cum slăbeşti în doar 5 minute!


 

-        Fii atentă la porţii

Micul dejun are rolul de a te sătura – fii totuşi atentă la porţii. Calculează-le în funcţie de aportul lor energetic – per total,nu trebuie să depăşeşti 350-500 de calorii.

 

-        Nu sări peste masa de dimineaţă

Încearcă să nu ratezi niciodată micul dejun – asta îţi va da peste cap cura de slăbire. Mâncatul de dimineaţă te ajută să arzi eficient mai multe calorii şi-ţi dă energia pentru tot restul zilei.