Spanacul

Frunzele verzi abundă în general în elemente nutritive şi antioxidanţi, dar spanacul este regele salatelor. Acesta conţine mai mult fier decât carnea de vită, având 3 mg de fier la o cantitate de 85 de grame, 17% din necesarul zilnic recomandat.

Lintea

Boabele de linte sunt o sursă excelentă de fier. Pe lângă gustul lor bun şi calităţile nutritive excepţionale, acestea sunt recomandate în special vegetarienilor şi persoanelor care ţin post. Pot fi adăugate în salate sau consumate în supe şi diverse preparate. O cantitate de 250g de linte conţine 7 mg de fier.

Ghimbirul

Acest delicious condiment, folosit atât în preparate, cât şi în băuturi precum ceaiurile sau limonada, ajută la întărirea sistemului imunitar, în special în perioadele reci, însă beneficiile sale nu se opresc aici. Totodată conţine şi fier, de aceea îl poţi include în dieta ta.

Cerealele integrale

Spre deosebire de restul tipurilor de cereale, cele integrale conţin fier în mod natural, pe când celelalte au adaos de fier. Atunci când le cumperi citeşte cu atenţie eticheta şi uită-te cu atenţie la calităţile nutriţionale menţionate, în special la cantitatea de fier conţinută.