Organismul tinde să utilizeze glucoza pentru a se alimenta în timpul exerciţiilor fizice,astfel încât atunci când termini antrenamentul,ai nevoie să consumi alimente care cresc nivelul de zahăr din sânge treptat. Iată ce nu ar trebui să mănânci după ce faci sport!

 

Brânză topită

 

Se numără printre alimentele pe care nu ar trebui să le consumi după ce faci mişcare. Motivul? Brânza conţine foarte multe grăsimi saturate şi sare.

 

Produse din carne

 

Carnea procesată este bogată în grăsimi şi în sare şi încetineşte digestia. Poţi să optezi în schimb pentru un sendviş cu pui fiert.

 

Cereale

 

Deşi sunt sănătoase,unele cereale pot conţine foarte mult zahăr. Indicat ar fi să mănânci o jumătate de cană de fulgi de ovăz cu fructe uscate şi nuci.

 

Pâine

 

Amidonul din pâine se transformă repede în zahăr,iar asta nu e ceva de care corpul tău are nevoie după un antrenament. După exerciţii fizice intense,trebuie să mănânci alimente bogate în substanţe nutritive.  

 

Sucuri din fructe

 

Pentru că au foarte mult zahăr,care măreşte nivelul de zahăr din sânge,este recomadat ca după antrenament să bei apă ori ceai din plante cu gheaţă. O altă băutură sănătoasă şi naturală pe care poţi să o bei după antrenament este apa de nucă de cocos.

 

Ouăle

 

Sunt considerate o bună gustare după antrenament,deoarece conţin proteine ​​şi colină,substanţe bune pentru inimă. Dar evită să le consumi prăjite,ci mănâncă-le fierte.

 

Legume nefierte

 

Legumelecrude conţin substanţe nutritive,dar le lipseşte capacitatea de a te menţine plină de energie după antrenament. Ai nevoie de ceva mai substanţial. Nutritioniştii recomandă consumul de alimente bogate în proteine,cum sunt hummusul sau iaurtul.