Pepene verde

Dacă gradul de hidratare este optim,memoria este clară şi starea ta de spirit stabilă. De asemenea,ajută la menţinerea rece a corpului (prin transpiraţie) în timpul lunilor fierbinţi de vară.

Un alt avantaj? Cercetările arată că consumul de alimente pline de apă te ajută să te mulţumeşti cu mai puţine calorii.

Porumb

Dacă este vară,atunci nu ai cum să nu mănânci porumb,dulce,proaspăt. Luteina şi zeaxantina din porumb pot ajuta,de asemenea,la reducerea riscului de a dezvolta probleme legate de vârstă,cum este degradarea maculară,principala cauză de orbire la persoanele cu vârsta de peste 60 de ani.  

Cireşe

Oferă o serie largă de beneficii pentru sănătate. Este posibil să fi auzit că dacă bei suc de cireşe poţi obţine un somn mai liniştit şi mai bun noaptea,dar îţi poate potoli şi durerea post-antrenament.

Anumiţi compuşi din cireşe  te pot ajuta să slăbeşti şi să obţii o siluetă mai suplă. De ce? Antocianii din cireşe activează o moleculă care ajută la arderea grăsimilor şi reduce stocarea grăsimii.

Roşii
Nu există nici o îndoială că protecţia solară ar trebui să fie prima linie de apărare împotriva razelor nocive ale soarelui de vară,dar consumul de roşii ar putea să-ţi dea un pic de extra protecţie:consumând mai mult licopen (carotenoidul care face roşiile roşii) protejezi mai bine pielea de eventualele arsuri solare.

Zmeură

Zmeura este o mare sursă de fibre,sub formă de pectină,care ajută la scăderea colesterolului. O ceaşcă de zmeură are 8 grame de fibre şi un studiu sugerează că acest consum poate ajuta la prevenirea creşterii în greutate şi promovează chiar pierderea în greutate.

Dacă în mod normal obişnuieşti să consumi 2.000 de calorii pe zi,încearcă să creşti consumul de fibre cu 16 grame.