Aceste alimente sunt pline de nutrienţi şi antioxidanţi,care s-a dovedit că ajută organismul să scape de kilogramele în plus şi îţi oferă energia de care ai nevoie. În plus,acestea ajută la prevenirea diferitelor boli.

Migdalele

Sunt o sursă importantă de grăsimi mono şi polinesaturate,care duc la scăderea nivelului de colesterol şi te ajută să te menţii suplă. Acestea conţin,de asemenea,mai puţine calorii decât majoritatea fructelor nucifere,dar sunt bogate în fibre şi vitamina E. Pentru a profita de avantajele migdalelor se recomandă utilizarea lor la prepararea mâncărurilor,cum ar fi în pregătirea salatelor.

Merele

Conţin pectină,un ingredient care încetineşte în mod natural digestia şi creează senzaţia de plenitudine. Studiile arată că persoanele care mănâncă un măr întreg înainte de masă,consumă alimente mai sănătoase,fără a-şi pune restricţii. Merele sunt,de asemenea,o bună sursă de antioxidanţi,vitamina C şi fibre,dacă este folosit cu tot cu coajă – care conţine o mare parte din beneficiile nutriţionale ale fructului.

Avocado

Acesta conţine grăsimi mononesaturate,potasiu,magneziu,acid folic şi vitaminele C şi E. În plus,consumul de avocado îmbunătăţeşte sănătatea inimii şi reduce riscul de apariţie a cancerului,potrivit oamenilor de ştiinţă.  Un alt studiu a constatat că femeile care mănâncă o jumatate de avocado,la prânz,ar putea consuma mai puţină mâncare în a doua parte a zilei.

Bananele

Sunt cel mai bine cunoscute pentru conţinutul de potasiu,dar acestea reprezintă,de asemenea,o importantă sursă de amidon rezistent,un tip de amidon important pentru pierderea în greutate. Corpul tau digeră încet acest produs,ajutându-te să te simţi sătulă mai mult timp,încurajând,în acelaşi timp,ficatul să ardă grăsimile.

Coacăzele

O cană de coacăze bogate în antioxidanti conţine 80 de calorii şi 4 grame de fibre,care ajută organismul să se simtă plin mai mult timp. Acestea sunt,de asemenea,o bună sursă de mangan,care poate accelera metabolismul şi te ajută să te simţi foarte energică.