Timp de o lună practică în fiecare zi câte o jumătate de oră de mişcare,cu un program bazat pe exerciţii care pot tonifia zonele-problemă:abdomenul,coapsele şi braţele. Te vei bucura de rezultate incredibile,dacă asociezi mişcarea cu dieta.

Pentru coapse

Ca să execuţi mişcarea special concepută pentru a tonifia şi lucra muşchii coapselor,trebuie să te sprijini pe un genunchi şi pe o palmă,după care să ţii bazinul în faţă şi celălalt picior întins,cu genunchiul în lateral. Ridică încet piciorul până ajunge la nivelul şoldului şi stai aşa preţ de câteva secunde. Apoi coboară încet piciorul. Ar fi bine să faci trei serii a câte 20 de exerciţii.

Pentru braţe

Braţele pot fi lucrate eficient cu un exerciţiu uşor de executat. Sprijină-te cu palmele pe marginea unui scaun,având picioarele pe sol,cu greutatea pe călcâie,şi genunchii uşor flexaţi. Coboară corpul spre sol îndoind coatele,apoi revino în poziţia iniţială. Trage aer adânc în piept când cobori bazinul şi expiră când îţi ridici braţele. Acest exerciţiu este ideal pentru tonifierea tricepsului. Se execută trei serii a câteva 20 de mişcări.

Pentru abdomene

O talieşi un abdomen de invidiat poţi obţine cu următorul exerciţiu. Întinde-te pe spate şi îndoaie genunchii. Aşază piciorul stâng peste genunchiul drept şi lasă braţele încordate pe lângă corp.Ridică uşor genunchiul drept la piept,ţine două-trei secunde şi revio încet,cu vârful piciorului drept,pe sol. Pare complicat,da nu este.