Lapte de migdale 

Este unul dintre cele sănătoase alternative,deoarece îţi asigură 25% din doza zilnică de vitamina D,însă este bogat şi în vitamina E. Un pahar de lapte are 1 gram de proteine,iar vestea bună este că nu mai trebui să-i adaugi zahăr,deoarece este dulce în mod natural. Îl poţi prepara singură acasă dacă ai un blender.

 Lapte de cocos 

Are o consistenţă asemănătoare cu cea a laptelui de vacăşi poate înlocui frişca în cafea. Deşi are un conţinut mai ridicat în grăsimi,acestea sunt mononesaturate,fiind recomandate pentru inimă. Nu trebuie neglijat nici faptul că un pahar de lapte are 100 de mg de calciu.

Lapte de cânepa

Este recomandat celor care suferă de alergii la soia,nuci şi gluten şi este fabricat din mixarea seminţelor de cânepă cu apă,la care se adaugă un îndulcitor cum ar fi zahărul,mierea sau extractul de stevie. Este bogat în acizi graşi omega-3,care hidratează pielea şi asigură sănătateasistemului cardiovascular.

Laptele de orez

Se fabrică din apă şi orez şi este dulce în mod natural. Deşi are un gust bun şi poate fi consumat în locul laptelui de vacă,acesta are mult mai mulţi carbohidraţi,aşadar trebuie consumat cu măsură.