Regimul trebuie ţinut timp de cinci zile şi, dacă vei consumă alimente conform planului, vei slăbi între trei şi cinci kilograme.  

Dieta este identică pentru fiecare dintre cele cinci zile de regim, mesele se iau la aceleaşi ore şi în aceeaşi ordine, ceea ce poate fi un aspect destul de frustant.

Deşi este extrem de sărac în aportul de calorii, faptul că alimentele sunt împărţite în aşa fel încât să fie consumate în opt mese pe zi face că acest regim să fie unul uşor de ţinut.


Iată meniul pentru 5 zile:

8.00 - un ceai sau o cafea fără zahăr şi o felie de pâine integrală

10.00 - un ou fiert tare Oră 12.00-150 de grame de carne slabă (fiartă sau la grătar)

14.00 - 200 de grame de brânză dietetică

16.00 - un pahar cu suc de roşii

18.00 - un cub de brânză topită

20.00 - un pahar (400 de grame) de iaurt dietetic

22.00 - un măr


O altă variantă de dietă americană durează doar patru zile şi asigură pierderea a trei-patru kilograme. Cura de slăbire se bazează pe acelaşi principiu, al meselor luate din două în două ore.

Meniu A

8.00 -  o ceaşca de cafea fără zahăr

10.00 - un ou fiert tare

12.00 - un măr

14.00 - 100 de grame de carne slabă la grătar şi o felie de pâine integrală

16.00 - două mere

18.00 - un pahar cu suc de roşii

 20.00 - 100 de grame de brânză de vaci


Meniu B

8.00 - o ceaşca de cafea fără zahăr 

10.00 - un ou fiert tare

12.00 - o lingură de stafide sau un măr

14.00 - 50 de grame de brânză

16.00 - un măr

18.00 - o felie de pâine prăjită

20.00 - o cană de ceai de soc fără zahăr

Unii nutriţionişti nu recomanda dietă americană pe perioade lungi de timp, adică să repeţi foarte des acest regim, pentru a da jos mai mult de cinci kilograme. De ce? Pentru că acestei diete îi lipseşte Omega 3, care are un rol important pentru sănătate, şi de aceea trebuie consumat regulat. Acizii graşi Omega 3 se găsesc în cantităţi mai mari în peste şi mai mici în ouă, carne de pui şi alune, alimente care nu se află sau se află în cantităţi foarte mici pe lista de meniu a dietei americane.


Nu uita de mişcare!

Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus, este bine să faci şi exerciţii fizice. Când vorbim de exerciţii fizice nu trebuie să ne gândim la o sală de fitness, unde să depunem efort câteva ore. Chiar dacă exerciţiile fizice de intensitate mare sunt benefice pentru sănătate, în perioadele în care ţinem o dietă acestea nu sunt tocmai indicate. Soluţia ar fi exerciţiile fizice uşoare, făcute cu regularitate acasă, câte 30 de minute în fiecare zi sau pur şi simplu alergările prin parc ori mersul pe bicicletă.