Bea multă apă,deoarece te ajută să-ţi menţii pielea hidratată corespunzător şi previne uscarea (deshidratarea),responsabilă de îmbătrânirea prematură şi apariţia ridurilor.

Transpiraţia poate fi extrem de benefică pentru sănătatea pielii tale. Ea ajută la hidratarea ei,la restabilirea echilibrului pH-ul pielii şi,de asemenea,permite substanţelor uleioase să acţioneze în mod egal pe piele.

Acumularea particulelor de praf în porii pielii poate contribui la pierderea elasticităţii. Este important să-ţi exfoliezi în mod regulat tenul,un procedeu bun şi în menţinerea unei bune circulaţii a sângelui.

 

Nutrienţi esenţiali în îmbunătăţirea elasticităţii:

VitaminaC

Roşiile,lămâile,căpşunile,dar şi verdeţurile,trebuie consumate în cantităţi adecvate. Vitamina C protejează pielea de razele UV nocive.

 

Vitamina E

Uleiul de măsline,cel de floarea soarelui,papaya,spanacul,afinele,kiwi,migdalele,varza de Bruxelles şi dovleceii nu trebuie să-ţi lipsească din dieta săptămânală. Vitamina E previne apariţia ridurilor şi posedă proprietăţi antioxidante imense.

 

VitaminaK

Alimente bogate în vitamina K sunt napii,verdeţurile,broccoli şi varza de Bruxelles. Vitamina K apără pielea împotriva apariţiei ridurilor multiple.

 

Complexul de vitamineB

Acesta facilitează producţia de celule noi ale pielii. Joacă un rol important în păstrarea (retenţia) apei în interiorul celulelor pielii. Tărâţele de grâu,orz,ovăz,cartofii,bananele,tonul şi lintea sunt unele dintre alimentele bogate în vitamina B.