Iată câteva strategii pe care le poţi folosi pentru a ajunge la silueta perfectă în doar 30 de zile:

Pregăteşte mintea,apoi corpul

Atunci când trebuie făcute modificări în stilul de viaţă,trebuie să fim pregătite mai întâi mental,mai ales când vine vorba de exerciţiile de fitness. Este foarte important să fii mereu motivată,pentru a reuşi să faci ceea ce ţi-ai propus. În acest caz,sunt recomandate dialogurile cu tine însăţi. Vorbeşte zilnic cu tine,aminteşte-ţi de ce faci ceea ce faci şi ce satisfacţie vei avea când o să vezi rezultatele.

Exerciţii fizice zilnice

Rezervă-ţi câte 1 oră în fiecare zi pentru a te plimba sau alerga. În plus,la fel de benefice sunt şi exerciţiile aerobice. Trebuie practicate exerciţiile care ard grăsimile şi care cer inspirarea a mai mult oxigen.

Pe lângă alergat,poţi combina exerciţiile cu datul pe bicicletă sau înotul. Trebuie să fie cele care-ţi plac,care te motivează şi care au o influenţă asupra ta. Nu uita că trebuie să fii mereu hidratată.

Ce să mănânci pentru a slăbi în 30 de zile:

1. Spune adio zahărului

Zahărul este cel care le dă alimentelor gustul bun,dulce,dar acestea nu sunt bune atunci când ţii dietă. Este foarte greu să slăbeştidacă mănânci în continuare alimente care conţin zahăr.

2. Un aliment,un ingredient

Fiecare fel de mâncare ar trebui să conţină un singur ingredient principal,de preferinţă,o legumă sau un ou. În cazul în care alegi peşte,atunci îl vei fierbe sau o să-l prepari la cuptor.

3. Alege carnea slabă,în schimbul cărnii roşii

Carnea roşie are mai multe grăsimi şi calorii,iar acest lucru împiedică eliminarea kilogramelorde care ai nevoie pentru a ajunge la silueta perfectă. În schimb,alege carnea de pui sau peştele.

4. Gustul este important

Mereu trebuie mâncat în cantităţi mici,dar acest lucru nu înseamnă că nu te poţi bucura de gustul mâncării. Pe lângă uleiul esenţial de nucă de cocos,alte ingrediente precum scorţişoara sau alte condimente pot da gust şi aromă măncării tale,bucurându-te astfel de ea.

5. Tipuri bune şi rele de grăsimi

Nu toate grăsimile duc la îngrăşare. Chiar sunt câteva care ajută la menţinerea siluetei.Iată care sunt grăsimile rele:alimentele cu ingrediente modificate genetic,grăsimile animale – în special de la carnea roşie,grăsimile saturate.

6. Pe parcursul zilei,trebuie să ai 6 mese mici

Acesta este un aspect important. Dacă nu mănânci de 5 ori pe zi,metabolismul este încetinit,iar nivelul energiei la fel,iar grăsimea este depozitată ca provizie pentru atunci când nu mănânci. 

Credit foto:www.steptohealth.com