Iată care sunt ele!

Nu mai număra caloriile

Asociaţia Britanică pentru Nutriţie Aplicată şi Terapie Nutriţională spune că cel mai bine ar fi să nu mai numeri caloriileşi să mănânci încet. Totodată,trebuie ca porţiile să nu fie mai mari decât pumnul şi să foloseşti farfurii mici.

Dormi suficient

Cercetătorii unui studiu,publicat în Jurnalul Annals of Internal Medicine,spun că atunci când suntem obosite mâncăm,în special,alimente care conţin zaharuri şi mulţi carbohidraţi. De aceea,consumăm alimente care ne dau energie. Încearcă să te culci mai devreme şi să-ţi rezolvi problemele legate de somn.

Mănâncă 5 sau 6 mese pe zi

Experţii recomandă să mănânci trei mese importante şi două sau trei gustări sănătoase în fiecare zi. Astfel îţi vei ţine foamea sub control. Pentu gustările sănătoase optează pentru alune,humus,morcovi sau ţelină.


Citeşte şi:

Citricele,esenţiale în dieta ta

Încearcă dieta cu verdeţuri


Ţine stresul sub control

Stresul încetineşte metabolismul şi face ca organismul să depoziteze mai multă grăsime,în special în partea de mijloc a corpului. Când iei masa relaxează-te,mânâncă încet şi nu mai fă nimic altceva în acest timp. Nu citi,nu te uita la televizor şi nu lucra la calculator.

Fă mişcare 

Exerciţiile fizice sunt foarte importante pentru sănătate. Pe lângă faptul că-ţi dau energie,te ajută sa-ţi menţii silueta. Nu trebuie să mergi la sală ca să faci sport. Poţi să te plimbi în parc,să urci scările sau să mergi repede pe jos.

Nu sări peste mese

Organismul are nevoie de nutrienţi pentru a funcţiona. Dacă sari peste micul dejun,prânz sau cină,nivelurile de zahăr vor scădea,astfel că vei fi tentată să mănânci mai mult,în special dulciuri,sau să bei cafea pentru a avea energie.