Ridică-te de pe scaun la fiecare oră

Cele 40 de ore pe săptămână petrecute pe scaun la locul de muncă nu sunt deloc benefice pentru sănătate. Timpul pe care ţi-l petreci stând jos nu poate fi redus, dar evită să te îmbolnăveşti ridicându-te de pe scaun din oră în oră. Chiar şi 5 minute de mişcare sunt foarte bune pentru organism şi, implicit, pentru sănătate.

Curăţă spaţiul de lucru

Crezi că mouse-ul şi tastatura sunt curate? Gândeşte-te la toate bacteriile care sunt prezente pe lucrurile de pe biroul tău. Şterge zilnic biroul, mouse-ul şi tastatura cu spirt pentru a reduce riscul de îmbolnăvire. De asemenea, este foarte important să-ţi organizezi lucrurile de pe birou – toate trebuie să fie la locul lor.

Spală-te pe mâini des

Bacteriile sunt peste tot şi îţi vor ataca sistemul imunitar. Pentru a evita îmbolnăvirea, spală-te pe mâini de mai multe ori pe zi şi mănâncă fructe bogate în vitamina C şi antioxidanţi.

Bea apă

Statul îndelung pe scaun afectează muşchii. Atunci când muşchii nu sunt activi în mod constant, ei încep să se atrofieze. Asigură-te că bei suficientă apă cât stai la birou pentru a energiza muşchii şi creierul. Ştiai că deshidratarea provoacă ameţeală şi durere de cap. Bea cel puţin 8-10 pahare pe zi.

Evită mâncarea prăjită

Alimentele prăjite sunt bogate în grăsimi, calorii şi sare. Acestea pot provoca probleme serioase de sănătate, cum sunt diabetul de tip 2 şi bolile cardiovasculare. Optează în schimb pentru salate, carne la grătar, legume şi fructe.

Practică sport

Pentru a face faţă activităţilor din fiecare zi, practică măcar o oră de sport. Antrenamentul fizic te ajută să te eliberezi de stres, să-ţi îmbunătăţeşti sănătatea şi să te menţii în formă.


Credit foto: www.healthfitnessrevolution.com