Alimentează-te corect

Dacă îţi doreşti un păr mătăsos, hrăneşte-te corespunzător. Adoptă o dietă sănătoasă, cu alimente care conţin biotină (vitamina B7): banane, soia, lactate, migdale, morcovi. Peştele şi nucile ajută părul să fie mai puternic. Iar pentru a-i reda aspectul trălucitor, este important să incluzi în alimentaţie mai multe fructe şi legume proaspete.

Nu-l spăla în fiecare zi

Nu te spăla zilnic pe cap, chiar dacă ai părul gras. Şamponarea frecventă poate duce la înlăturarea uleiurilor naturale ale părului, iar astfel firele de păr se usucă. Spală-l de 2-3 ori pe săptămână, cu apă călduţă. La clătire foloseşte apă cât mai rece. Aceasta va închide cuticulele părului, iar după uscare îi va oferi mai multă luminozitate.

Foloseşte o vopsea temporară

Puţină culoare nu strică niciodată. Pentru a masca firele albe, poţi încerca o vopsea temporară, de tip spray. Este important să fii atentă la nuanţa pe care o alegi. Foloseşte o culoare cât mai apropiată de cea a părului tău pentru un aspect cât mai natural. Nuanţele de roşcat pot fi utilizate în cazul persoanelor cu ten măsliniu, iar blondul şi şatenul se potrivesc femeilor cu o piele deschisă.

Încearcă măştile cu uleiuri naturale

Foloseşte o mască de păr hidratantă, pe bază de uleiuri naturale. Aceasta se aplică doar pe lungimea firului de păr, uscat sau umed. Freacă în palme puţin ulei de camelie, cocos, argan sau un ulei de măsline, apoi aplică pe păr cu tamponări uşoare.

SFAT Click! pentru femei

-Dacă vrei să ai un păr cât mai sănătos, optează pentru produsele naturale de vopsire.

- Îţi poţi clăti podoaba capilară cu ceai negru sau poţi folosi o mască pe bază de cafea. Prepară o infuzie din 2 linguri de frunze de ceai negru la o cană de apă clocotită. După răcire, aplică-o pe părul curat şi las-o să acţioneze aproximativ 20 de minute. Aceste soluţii la îndemână vor pigmenta firele de păr albe, făcându-le mai greu de observat.