Influenţa fricii şi gândirea obsesivă nu se limitează doar la stareamentală. Acestea au un impact grav asupra stării de sănătate şi în general asupra organismului,ambele formând un semn alarmant major.

Pentru a evita consecinţele grave,persoana trebuie prevenită ca frica să nu progreseze şi să devină un impediment în viaţa de zi cu zi. Gândirea de acest fel trebuie eliminată.

Cum să scapi de frica obsesivă:

Meditează

Meditaţia este o modalitate foarte eficientă de-a elimina gândurile rele şi să te concentrezi pe energia pozitivă. Practică câteva minute de meditaţie dimineaţa şi seara. Te va ajuta foarte mult.

Citeşte şi:Iată ce spune ziua naşterii despre tine

Gândeşte-te la prezent

Evită să te gândeşti în mod exagerat la viitor,ci gândeşte-te la ce se petrece în prezent. Pentru că,dacă îţi imaginezi mereu cum va fi în viitorul apropiat,apar temerile şi acestea vor ucide speranţa.

Vorbeşte cu cineva apropiat

Atunci când decizi că nimeni nu trebuie să-ţi ştie temerile,mai rău faci. În schimb,vorbeşte cu o prietenă sau o persoană de încredere şi povesteşte-i ce ţi se întâmplă,deoarece vei simţi sprijinul şi vei fi mult mai bine din punct de vedere moral.

Interacţionează cu oameni noi

Nu ezita să cunoşti oameni noi. Ei pot fi cei care te vor ajuta să fii mai motivată şi să-ţi dai seama că mereu există speranţă.

Citeşte şi:Ochiul magic te protejează de tot ce e rău

Evită să stai singură  

Mergi la diferite adunări,întâlneşte-te cu cei dragi,ieşi în oraş,alege să faci orice altă activitate care-ţi place. Evită să stai singură,deoarece o să începi să te gândeşti la lucruri negative şi va apărea din nou frica.

Investeşte timpul într-un hobby

Ocupă-ţi timpul liber făcând ceva ce-ţi ocupă mintea. Poate fi sport,dans,pictură,muzică,grădinărit. Timpul liber negestionat corect poate fi cauza majoră a fricii obsesive.

Credit foto:inminutes.com