Te-ai gândit vreo secundă că ciocolata îţi poate fi aliată pe întreaga durată a unei diete? Este adevărat!

Alege să mănânci ciocolată neagră în locul celei albe sau cu lapte. Ciocolata neagră poate reduce tensiunea arteriala şi în plus,te vei simţi mult mai „satisfăcută” după,datorită gustului său bogat!

Mănâncă ciocolată cu moderaţie însă! Câteva pătrăţele pe zi nu se vor pune socoteală,însă nu mânca niciodată o ciocolată întreagă! Asta ar duce în timp la nişte pantaloni ceva mai strâmţi!

Pentru a evita consumul mare de ciocolată,las-o să se topească în gură,în loc să o mesteci. Lasă gustul bogat să dureze cât mai mult posibil şi astfel te vei sătura după numai două bucăţele.

Combină aportul zilnic de ciocolată cu o dietă sănătoasă şi cu exerciţii fizice regulate. Dacă mănânci ce trebuie şi faci sport de trei ori pe săptămână,un pic de ciocolată nu va contribui la asimilarea kilogramelor.

 

Sfaturi:

Înlocuieşte celelalte dulciuri pe care obişnuieşti să le mănânci cu o ciocolată neagră. De exemplu,dacă desertul tău constă într-o bucată de tort sau un bol cu îngheţată,ar fi bine să schimbi obiceiurile! Optează pentru un pătrăţel-două de ciocolată în schimb.

Nu face din beneficiile ciocolatei negre o scuză pentru a mânca cantităţi mari. Ciocolata îngraşă dacă îi permiţi acest lucru!