Şi pentru că prevenţia este cel mai bun medicament, iată câteva moduri simple prin care le previi:

Exerciţii fizice

Nu trebuie să mergi la sală pentru a le face, o simplă alergare în parc sau câteva exerciţii speciale pentru spate sunt suficiente. Dacă nu ştii care sunt cele potrivite, inspiră-te din zecile de tutoriale de pe Youtube.

Mănâncă sănătos

Da, ştim, să mănânci foarte sănătos în zilele noastre este aproape imposibil. Însă obiceiurile proaste repetate îţi afectează nu doar greutatea corporală, dar şi sănătate în general, iar durerile de spate sunt un efect nedorit al acestora. De exemplu, dacă îţi place să mănânci picant mai mult ca sigur te vei confrunta cu dureri de spate din cauză că aceste mâncăruri creează o presiune mare asupra sistemului nervos, ceea ce are repercusiuni asupra spatelui.

În plus, medicii spun că persoanele care se plâng de dureri de spate au de regulă probleme intestinale.

Nu dormi numai pe spate

Dacă obişnuieşti să dormi doar în această poziţie, află că este greşit pentru că pui o presiune mai mare pe coloana vertebrală. E de preferat să dormi fie pe o parte, fie pe burtă pentru a preveni apariţia durerilor.

Încearcă să reduci stresul

Când suntem foarte stresaţi este foarte probabil să avem şi dureri de spate. Pare imposibil, dar trebuie să găseşti o metodă de a reduce stresul pentru că, în fond, sănătatea este cea mai importantă.

Sursa foto: netdoctor.co.uk