Toate ne confruntăm cu problema celor câteva kilograme în plus,dar le poţi elimina cu uşurinţă dacă mănânci alimentele potrivite,în funcţie de forma corpului pe care o ai.

Iată ce trebuie să mănânci şi ce exerciţii să practici în funcţie de forma corpului pe care o ai:

Corpul în formă de măr

Femeile care au corpul în formă de măr tind să depună kilogramele în partea de sus a corpului,pe abdomen. Cu picioare subţiri,la piept şi în talie au aceleaşi măsuri,iar şoldurile sunt un pic mai mici.

În plus,persoanele cu silueta în formă de măr sunt predispuse la probleme de sănătate,în special legate de sistemul cardiovascuar,aşadar,atunci când mănâncă,jumătate din farfurie ar trebui să fie plină de legume proaspete şi fructe.  Totodată,sunt recomandate grăsimile sănătoase,care pot fi luate din peşte,avocado sau nuci.

Exerciţii recomandate celor care au silueta în formă de măr:

Planul de antrenamente ar trebui să cuprindă exerciţii cardiovasculare,adică cele care te fac să transpiri mult. Sunt esenţiale pentru reducerea grăsimii. Mersul pe jos,pe bicicletă,alergatul şi yoga sunt recomandate. În schimb,ar trebui evitate abdomenele,pentru că nu fac bine inimii.  

Corpul în formă de pară

Acest tip de corp transportă cea mai mare parte din greutate în partea inferioară a corpului. Acest lucru face eliminarea kilogramelor extrem de dificilă,deoarece exerciţiul menit să lucreze abdomenul,poate afecta sănătate cardiovasculară. Cu toate acestea,pierderea în greutate este posibilă şi la corpul în formă de pară. Cel mai important este să fie menţinut sub control aportul de grăsimi consumate,iar proteinele să fie în număr mic.   

În plus,este important ca dieta să fie bogată în fructe şi legume şi glucide complexe,care pot fi luate din cerealele integrale,lintea şi fasolea,dar şi proteine slabe,care se găsesc în carnea de pui sau peşte.

 Exerciţii recomandate celor care au silueta în formă de pară: 

Trebuie practicate exerciţiile care se concentrează pe jumătatea inferioară a corpului. Alergarea sau mersul pe bicicletă,sunt cele recomandate siluetei în formă de  pară.

Corpul în formă rectangulară

Femeile care au forma corpului rectangulară tind să fie mai suple,şi vor avea aproximativ aceeaşi măsură la piept,talie şi şolduri. Dieta lor trebuie să fie bogată în grăsimi sănătoase,care pot fi luate din avocado,peşte,nuci,dar şi alte forme de proteine slabe. În plus,fructele şi legumele nu trebuie să lipsească. Practic,o dietăechilibrată pe bază de alimente sănătoase,te ajută să rămâi în formă.

Exerciţii recomandate celor care au silueta în formă rectangulară:

Trebuie să fie practicate exerciţiile care duc la depunerea de masă musculară. Astfel este menţinută greutatea,şi sunt create forme.

Corpul în formă de clepsidră  

Silueta în formă de clepsidră este cea mai dorită,dar femeile cu acest tip de corp suferă unele probleme de creştere în greutate. Chiar dacă este distribuită în mod egal,sunt susceptibile de a adăuga centimetri în zona feţei,braţelor şi gleznelor.

Un regim alimentar sănătos este esenţial pentru menţinerea unui corp bine proporţionat şi sănătos. Legumele şi fructelenu trebuie să lipsească din dieta zilnică,dar nici cerealele integrale. În schimb,trebuie evitate carnea bogată în grăsimi,alimentele procesate,zaharurile şi cafeina.

Exerciţii recomandate celor care au silueta în formă de clepsidră:

Pentru acest tip de corp,exerciţiile sunt esenţiale. Trebuie practicate exerciţiile care lucrează toate zonele corpului,în special picioarele şi braţele.