Ce trebuie să mănânci?

În cadrul acestei diete sunt permise doar alimentele cu un conţinut redus de grăsimi şi calorii,dar bogate în substanţe nutritive. Astfel vei slăbi fără să te înfometezi şi fără să simţi nevoia gustărilor frecvente. Totodată,trebuie să bei 8 pahare de apă zilnic,să ai 3 mese principale,şi bineînţeles,2 gustări cât mai sănătoase.

Exemple de mic dejun

1)      Musli cu iaurt natural şi o mână de afine. 1 pahar de suc proapăt de portocale neîndulcit

2)      1 felie de pâine integrală prăjită,1 roşie,1 pahar de suc de fructe neîndulcit

3)      2 ouă fierte tari sau fierte ochiuri pe apă şi 1 felie pâine integrală prăjită

4)      1 cocktail făcut din 1 portocală,1 banană,150 ml lapte degresat,1 pahar mic de iaurt simplu şi 1 lingură de miere.

5)      1 covrig şi 1 lingură de brânză degresată împreună cu un bol de fructe la alegere

Exemple de prânz

1)      Salată făcută din 1 avocado mic,1 roşie,2 felii de brânză,1 lingură ulei de măsline şi 2 biscuiţi din cereale integrale.

2)      1 supă sau 1 ciorbă de legume

3)      1 sandviş  făcut din 1 felie de pâine integrală,1 bucăţică piept de pui la grătar şi o roşie

4)      2 cartofi copţi la cuptor cu brânză degresată şi 1 portocală.

5)      1 salată de fasole uscată cu orez şi 1 măr


Citeşte şi:

Slăbeşte 5 kilograme cu dieta DASH

Dieta pentru un abdomen plat


Exemple de cină

1)      1 file de somon făcut la grătar cu suc de lămâie

2)      Piept de pui la cuptor cu legume

3)      2 cărnaţi cu fasole boabe

4)      1 cotlet de miel la cuptor cu porumb pe grătar

5)      Frigărui de pui cu cuperci,roşii şi spanac

Exemple de gustări

1)      1 iaurt degresat

2)      1 baton de cereale

3)      100 g brânză degresată

4)      2 pătrăţele ciocolată neagră

5)      1 fruct

Poţi alege oricare dintre aceste exemple şi le poţi repeta oricând doreşti.