Nu sări peste micul dejun

Este cel care dă startul metabolismului tău de-a lungul zilei,aşa că începe ziua cu un mic dejun consistent. Este de preferabil să mănânci acasă,deoarece astfel vei evita alimentele nesănătoase. De asemenea,dacă mănânci dimineaţa vei fi mai puţin tentată să iei diferite gustări bogate în calorii şi care sunt un pericol pentru sănătatea ta.

Evită prăjiturile

Pe parcursul zilei simţi nevoia să ronţăi ceva şi de cele mai multe ori optezi pentru dulciuri sau covrigei. Nu este cea mai bună alternativă. Este bine să ai două gustări ziua,dar alege ceva sănătos,cum ar fi fructele proaspete,alunele nesărate sau popcornul.

Împarte porţia

De ce să mănânci o porţie întreagă,când o poţi împărţi cu o colegă. Numărul de calorii consumate se va reduce la jumătate,iar silueta ta nu va mai fi în pericol. Evită de asemenea alcoolul,deoarece este plin de calorii goale,adică te poţi lipsi de ele,iar sănătatea ta chiar îţi va mulţumi.

Citeşte şi:

Dieta la birou

Metode pentru a ţine apetitul sub control

Schimbări mici,efecte mari

Îţi este foame şi eşti tentată să comanzi o porţie de friptură cu cartofi prăjiţi. Gândeşte-te că până vine comanda,foamea se va diminua,dar tu vei fi nevoită să consumi porţia întregă. Alege în schimb să comanzi o salată,iar în locul fripturii,o porţie de peşte care conţine numai nutrienţi benefici pentru sănătate.

Fă puţină mişcare

După pauza de masă obişnuieşti să mai stai cu colegele la o mică discuţie?  Poţi vorbi cu ele şi în decursul unei scurte plimbări de zece minute. Astfel,vei arde o parte din caloriile consumate. dar îţi vei pune şi sângele în mişcare,  te vei reenergiza şi te vei putea relaxa înainte să te apuci de muncă.