Sunt cereale integrale

Fie că preferi să le fierbi în lapte,fie le mănânci simple amestecate cu iaurt,fulgii de ovăz sunt o sursă importantă de cereale integrale. Consumaţi în mod frecvent,aceştia scad riscul de a suferi de hipertensiune arterială sau de diabet de tip 2. Pentru a beneficia de toate proprietăţile lor,evită să cumperi fulgi dacă pe ambalaj scrie că au un conţinut ridicat de zahăr şi de sodiu. Fulgii simpli au,în schimb,un aport ridicat de fier,magneziu şi complexul de vitamine B.

Scad colesterolul

Dacă ai valorile colesterolului „rău” ridicate,ar trebui să incluzi fulgii de ovăz în meniul tău zilnic. Aceşti fulgi conţin un amestec de fibre solubile şi insolubile,iar beta-glucanul este un tip de fibră solubilă responsabilă de reducerea colesterolului.

Te scapă de kilogramele în plus

O porţie de fulgi de ovăz îţi poate oferi necesarul zilnic de fibre,ceea ce înseamnă că vei avea o senzaţie de saţietate de lungă durată. Mic-dejunurile bogate în zahăr şi grăsimi îţi vor potoli foamea doar pe moment,dar după o oră vei fi tentată să ronţăi câte ceva. Un cocktail cu iaurt,fulgi de ovăz şi fructe poate fi un mic dejun delicios,care să-ţi „subţieze” talia. Pentru un plus de gust,poţi adăuga la budinca ta cu fulgi de ovăz diferite fructe de sezon proaspete sau chiar câte o linguriţă de miere de albine şi puţin praf de scorţişoară.

Citeşte şi:

De ce sunt bune prunele pentru sănătate

Gustări sănătoase cu seminţe de in