Seminţe de schinduf beneficii - Ce substanţe se găsesc în compoziţia seminţelor

Aceste seminţe conţin caroten,vitaminele A,B,C şi E,calciu,magneziu,zinc,potasiu,aminoacizi şi minerale digestive.

În compoziţia seminţelor de schinduf se găsesc şi polizaharide sănătoase care „topesc” grăsimile şi ajută la o mai bună metabolizare a zahărului în corp.

Nu în ultimul rând,seminţelede schinduf conţin fibre solubile în proporţie de 75%,ceea ce înseamnă că are loc o mai bună digestie a alimentelor,iar senzaţia de saţietate se menţine pentru mai mult timp.

Seminţe de schinduf beneficii - Cum le foloseşti

1. Înmuiate în apă

O cană cu seminţe de schinduf se ţin la înmuiat în apă o noapte,după care se strecoară. Seminţele se mănâncă pe stomacul gol.

2. În combinaţie cu miere şi lămâie

Mărunţeşte seminţele de schinduf,după care fierbe apă într-un ibric,iar când a dat în clocot adaugă seminţele. Lasă-le la infuzat 3 ore,după care strecoară compoziţia. În lichidul obţinut se adaugă puţină miere şi suc de lămâie. Se bea în fiecare dimineaţă câte o ceaşcă cu ceai.

Beneficiile seminţelor de schinduf consumate sub formă de ceai

3. Sub formă de ceai

Prepară o pastă dintr-un pumn de seminţe de schinduf şi puţină apă. Pune apă la fiert,iar când dă în clocot adaugă pasta şi alte ierburi,precum scorţişoară sau pudră de ghimbir. Acoperă vasul şi lasă să stea 5 minute. Bea câte o cană de ceai în fiecare zi,pe stomacul gol.