Te apără de obezitate

Conform unui studiu recent,persoanele care au inclus în alimentaţia lor migdalele,ca sursă de materii grase sănătoase,au pierdut mai mult în greutateca cele care n-au inclus migdale în dietă,chiar dacă alimentaţia lor era mai săracă în grăsimi.

 

Ţin departe maladiile cardiovasculare

Studiile arată că un consum zilnic de 30 g de migdale ar putea reduce la jumătate riscul de maladii cardiovasculare-atunci când migdalele înlocuiesc alimentele bogate în acizi graşi saturaţi. Ele conţin fitosteroli,care scad concentraţia de colesterol rău,LDL.

 

Scad riscul atacului de cord

Studiile arată că persoanele care consumă migdale de 5 ori pe săptămână prezintă cu 50 % mai puţine riscuri de a face atac de cord. În plus,protejează peretele arterial,datorită flavonoizilor,care acţionează împreună cu vitamina E.

 

Ajută în caz de diabet

Menţin echilibrul glicemic,şi nu duc la creşterea nivelului de insulină în sânge,după mese.

 

Scad riscul formării osteoporozei

Migdalele contribuie la sănătatea oaselor şi dinţilor,prin intermediul fosforului conţinut. Au efect alcalin în organism,ceea ce reduce riscul formării osteoporozei.

 

Protejează împotriva bolii Alzheimer

Menţin buna funcţionare a creierului,graţie riboflavinei şi L-carnitinei,compuşi care scad şi riscurile apariţiei bolii Alzheimer. Menţin buna funcţionare a sistemului nervos,ceea ce duce la un intelect sănătos şi longevitate.

 

Te apără de îmbătrânirea prematură

Stimulează imunitatea,protejează împotriva îmbătrânirii premature cauzată de excesul de radicali liberi,datorită conţinutului mare de vitamină E,cu efect antioxidant.