Mănâncă alimente care conţin fier

Este binecunoscut faptul că lipsa fierului din organism te face să te simţi slăbită şi mai stresată,deci să fii mai nervoasă,mai lipsită de vlagă decât de obicei.

De asemenea,îţi va fi foarte greu să te concentrezi pentru a-ţi realiza obiectivele zilnice. De aceea,este foarte important să consume alimente bogate în fier,ca ouăle,fasolea,spanacul,lintea,carne roşie,fulgii de ovăz,dar şi nucile şi fisticul.

Nu sări peste micul dejun

Stările capricioase,schimbările bruşte de dispoziţie,iritabilitatea pot fi şi consecinţele lipsei micului dejun. Aşadar,este foarte important să nu sari peste această masă.

Un mic dejun care luptă eficient împotriva stresului ar fi bine să conţină alimente precum ouăle,cerealele integrale,carnea de curcan şi fructele proaspete. Indicată este şi o felie de somon afumat. Nu trebuie să lipsească nici sucul de roşii.


Mai citeşte şi:

4 mituri legate de dieta vegetariană

Dieta cu supe de vară


Ce să mânânci la serviciu

Dacă ai un loc de muncă solicitant,alege ca în pauza de masă să mănânci alimente bogate în magneziu,pe care să le combini cu cele bogate în fier.

De exemplu,o salată de ton,o mâncare de mazăre,spanac cu ou,somon la grătar,iar la desertalege banane ori ciocolată neagră. Este foarte important să încerci să excluzi din alimentaţie băuturile care conţin cofeină şi pe cele carbogazoase.

Ce să conţină cina

Şi pentru cină există mâncăruri care te pot ajuta să treci peste perioadele stresante. Poţi opta pentru o porţie de tăiţei,pentru o mămăligă cu peşte sau cu brânză de vaci.

O salată cu pui,este,de asemenea,recomandată. Şi pastele cu ton,cu puţin busuioc,sunt o alegere indicată. La cină poţi bea şi un pahar cu vin roşu,căci are un efect relaxant.

Ce faci când ţi-e poftă de dulce

În perioadele stresante,multe persoane simt nevoia să mănânce dulciuri. Le poţi înlocui cu o salată de fructe sau un iaurt de fructe. Poţi alege şi iaurt cu miere şi nuci.