Dieta cu cartofi şi iaurt este recomandată deoarece amidonul din cartofi,împreună cu acidul lactic din iaurtul cu puţine grăsimi, furnizează organismului cantitatea zilnică suficientă de calorii. Amidonul,atunci când este combinat cu apă,îţi dă senzaţia de saţietate, cee să nu mai ai nevoie să consumi şi alte alimente.

Citeşte şi:Dieta cu supă de pui. Cum să slăbeşti rapid în orice sezon

Dieta cu cartofi şi iaurt - Exemplu de meniu

Ziua 1 în dieta cu cartofi şi iaurt

Mic dejun:un cartof fiert fără sare şi un pahar de iaurt

Prânz:2 cartofi fierţi,fără sare şi un pahar de iaurt

Cină:2 pahare de iaurt

Ziua 2 în dieta cu cartofi şi iaurt

Mic dejun:Un pahar de iaurt

Prânz:2 cartofi fierţi,fără sare şi un pahar de iaurt

Cină:Un cartof fiert fără sare şi un pahar de iaurt

Ziua 3 în dieta cu cartofi şi iaurt

Mic dejun:Un cartof fiert fără sare

Prânz:Un cartof fiert fără sare şi un pahar de iaurt

Cină:Un pahar de iaurt

Citeşte şi:Scapă de kilogramele în exces cu dieta cu pomelo

Dieta cu cartofi şi iaurt - Nu consuma prăjeli!

Extrem de important! Cât timp ţii dieta cu cartofi şi iaurt, nu consuma cartofi prăjiţi în locul cartofilor fierţi. Cartofii fierţi sunt mult mai sănătoşi decât cei prăjiţi. În loc să te ajute să pierzi în greutate,te pot face să te îngraşi,din cauza caloriilor pe care îi au. O singură porţie de cartofi prăjiţi de 100 de grame poate ajunge până la 300-350 de calorii.

În schimb, 100 de grame de cartofi fierţi au doar 75 de calorii. E limpede aşadar că nu trebuie să te atingi de cartofii prăjiţii atunci când ţii regim, oricât de delicioşi ar fi ei. Şi nu uita că, pentru a slăbi cât de cât rapid, nu trebuie să consumi peste 1.000 - 1.200 de calorii pe zi.

Pe de altă parte, iaurtul din dieta cu cartofi şi iaurt are rolul de a reglementa activitatea sistemului digestiv,eliminând apa în exces şi toxinele din organism.

Credit foto:www.bigoven.com