Cireşele prezintă o serie de beneficii care le recomandă pentru pierdere în greutate,fiind sărace în calorii şi bogate în fibre dietetice.

O gustare cu conţinut caloric scăzut

O porţie de 1 cană de cireşe fără sâmburi are 97 de calorii. Acestea pot fi consumate crude sau fierte. Înlocuirea unei mese cu aport de calorii mai ridicat,chiar şi doar o dată pe săptămână,te poate ajuta să slăbeşti. Imaginează-ţi,însă,cum este să mănânci zilnic din fructele astea minunate şi apoi treci la fapte!

Cireşele sunt,de asemenea,în mod natural,bogate în fibre dietetice,având 3 grame la 1 cană de cireşe fără sâmburi. Fibrele te ajută să te simţi îndestulată mai mult timp. O porţie oferă 12 procente din cele 25 de grame de fibre recomandate pe zi pentru femeile adulte şi 8% din cele 38 de grame recomandate pentru bărbaţii adulţi.

Arderea grăsimilor de pe burtă

Conform unui studiu realizat de cercetătorii americani în 2009,cireşele pot ajuta la reducerea grăsimii de pe burtă. Aceste fructe sunt deosebit de bogate în antocianine,un tip de antioxidant care ajută la eliminarea ţesutului adipos. De altfel,cercetătorii au ajuns la concluzia ca cireşele ar putea duce la scăderea riscului de boli asociate cu o dietă bogată în grăsimi,inclusiv a diabetului zaharat de tip 2 şi a bolilor de inimă.

Pentru a scăpa de 4 kilograme în 10 zile trebuie să urmezi dieta de mai jos. În timpul zilei este necesar să bei minim 2 litri de lichide,între care 500 mililitri trebuie să fie ceai din cozi de cireşe

Ziua 1

Micul dejun: O cană de cireşe fără sâmburi,o banană şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: Peşte la grătar cu garnitură de spanac şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe şi o salată de ardei gras cu morcovi şi o cană de ceai.

Ziua 2

Micul dejun: Două ouă fierte,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea fără zahăr.

Prânz: Piept de pui fiert cu salată de crudităţi (roşii,castraveţi,ţelină etc) şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe şi o salată de ton în suc propriu.

Ziua 3

Micul dejun: 200 de grame de brânză de vaci degresată,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: Supă de varză (sau o poţi căli) cu carne de pui fiartă şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe,o salată de ardei gras cu morcovi şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Ziua 4

Micul dejun: 100 de grame de şuncă degresată,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: O cană de cireşe fără sâmburi,o porţie de paste integrale cu ciuperci şi sos de roşii şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Ziua 5

Micul dejun: 1 iaurt degresat,o felie de pâine integrală şi o ceaşcă de cafea.

Prânz: Un piept de pui cu legume la grătar şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cina: 300 de grame de cireşe,o salată de ardei gras cu morcovi şi o cană de ceai din cozi de cireşe.

Cura de cireşe se ţine 10 zile. În următoarele 5 zile reiei dieta.