Bogate în vitamina C,acid folic,caroten,fier,fosfor,calciu şi magneziu,fructele de pădure sunt alimente complete care îţi dau energie şi,din fericire,foarte puţine calorii.

Luni şi miercuri

-Micul dejun:Un ou fiert,300 g de afine,cafea sau ceai.
-Gustare:Un sandviş cu o felie de brânză slabă,o jumătate de piept de pui.
-Prânz:Supă de legume,salată de legume,100 g de piept de pui,300 g de zmeură,ceai.
-Gustare:300 g de zmeură/afine.
-Cină:500 g de mure.
-Înainte de culcare:Un iaurt degresat mic.

Marţi şi joi

-Micul dejun:Un pahar de lapte degresat (sau iaurt sau o bucăţică de brânză dietetică),300 g de afine.
-Gustare:Un sandviş cu unt,o felie de brânză slabă,o jumătate de piept de curcan.
-Prânz:Supă de legume,salată de legume,100 g de peşte,300 g de zmeură.
-Gustare:300 g de zmeură.
-Cină:500 g de mure.
-Înainte de culcare:Un iaurt degresat mic.

Vineri şi duminică

-Micul dejun:5 linguri fulgi de ovăz,300 g de afine,ceai sau cafea.
-Gustare:Un sandviş cu unt,o felie de brânză slabă,o jumătate de piept de pui.
-Prânz:Supă de legume,salată de legume,100 g de piept de pui,300 g de zmeură.
-Gustare:300 g de afine/mure.
-Cină:500 g de mure.
-Înainte de culcare:Un iaurt degresat mic.

Sâmbătă

-Micul dejun:300 g de zmeură,amestecate cu un iaurt mare;ceai sau cafea.
-Gustare:Un sandviş cu unt,o felie de brânză slabă,o felie de piept de curcan.
-Prânz:Supă de legume,salată de legume,100 g de peşte,300 g de afine.
-Gustare:300 g de afine/mure.
-Cină:500 g de zmeură.
-Înainte de culcare:Un iaurt degresat mic.

Caloriile fructelor de pădure:

-100 g fragi 35 cal.
-100 g mure 25 cal.
-100 g afine 30 cal.
-100 g coacăze 28 cal.
-100 g zmeură 25 cal.