Pentru ca senzaţia de saţietate să dureze cât mai mult timp,este indicat să alegi gustări cu un conţinut bogat de proteine,dar cu un număr redus de carbohidraţi. O variantă sănăroasă este,spre exemplu,  iaurtul grecesc,care are mult calciu,dar şi grăsimi bune,benefice pentru sănătatea ta.

Curcan cu brânza

Două bucăţele de piept de curcan făcut la cuptor sau pe grătar împreună cu două felii de brânză degresată,îţi vor oferi 24 de grame de proteine,proporţia optimă pentru o gustare hrănitoare şi cu puţine calorii.

Struguri şi brânză proaspătă de vaci

Chiar daca la prima vedere ţi se pare că este o adevarată bombă calorică,strugurii având în conţinutul lor mult zahăr,această combinaţie este extrem de săţioasă şi-ţi va oferi energia de care ai nevoie,fără să-ţi pună silueta în pericol.


Citeşte şi:

Trucuri pentru o dietă sănătoasă

3 salate delicioase la dietă


Mere

Un singur măr conţine aproximativ 22 de grame de proteine,dar şi doza necesară de fibre. În plus,cu un măr pe zi vei ţine la distanţă şi alte probleme de sănătate.

Fructe uscate

Nu trebuie să exagerezi când vine vorba de aceste alimente,întrucât sunt bogate în calorii. Totuşi,dacă te limitezi la o mână de fructe uscate,vei avea proteinele de care ai nevoie,dar şi grăsimile mononesaturate,atât de necesare pentru un ten strălucitor.

Cocktail de fructe

Amestecă fructele tale preferate cu iaurt degresat,şi vei avea o băutură plină de proteine şi substanţe nutritive.