Dieta cu nuci este inspirată din dieta mediteraneană,doar că proteina animală este eliminată complet din regimul alimentar şi înlocuită cu proteină vegetală din nuci,alune,migdale şi caju. Această dietă te va ajuta să slăbeşti un număr important de kilograme,într-un timp relativ scurt.

Dieta cu nuci nu se ţine mai mult de 10 zile

Deşi promisiunea că vei slăbi 1 kilogram pe zieste tentantă,recomandarea e ca această dietă să nu fie ţinută mai mult de 10 zile,cu toate că regimul este unul destul de echilibrat. Porţiile de mâncare trebuie limitate la maximum 250 de grame la o masă,iar alimentele se cam repetă,varietatea fiind nu foarte mare.

Dieta pe mese

În dieta cu nuci, la micul dejun poţi mânca o salată de roşii,cu o mână de nuci şi o lingură de ulei de măsline,o felie de pâine din cereale integrale şi o ceaşcă de ceai sau o cafea. Dacă preferi brânza,combin-o cu nuci sau alune,o felie de pâine graham şi ceai sau cafea,după preferinţe. În altă zi poţi mânca iaurt cu migdale sau cu nuci,câteva felii de legume (ardei,roşii,castraveţi),o chiflă din cereale integrale şi ceai sau cafea.

La pranz,mănâncă supă de legume,salată de crudităţi cu brânză şi ulei de măsline,iaurt cu cereale şi,întotdeauna ia şi un pumn de nuci. Dacă simţi nevoia poţi mânca şi un măr,un strugure mic sau curmale.

La cină, în dieta cu nuci poţi mânca o ciorbă de cartofi cu o salată de crudităţi şi un pahar de suc de legume sau fructe. Nu uita de nuci,alune,migdale sau caju. În locul ciorbei,încearcă o supă cremă de broccoli,o salată de ciuperci cu smântână sau o supă de roşii cu busuioc şi o salată orientală de post.

Ce trebuie să ştii despre dieta cu nuci

În timpul dieteinu ai voie să consumi deloc carne,trebuie să bei minimum 1,5 l de apă pe zi,iar sarea,condimentele,dulciurile şi alcoolul trebuie eliminate complet din regim.

Avantajele consumului de nuci

Pe lângă faptul că te ajută să scapi de kilogramele în plus şi de grăsimile de pe abdomen,nucile ajută la scăderea colesterolului şi a riscului apariţiei bolilor cardiovasculare. De asemenea,incidenţa atacurilor de cord este mult diminuată la persoanele care mănâncă în mod regulat nuci,în timp ce înlătură stresul şi tratează insomnia. Totodată,acest aliment este important pentru creier,memorie şi sistem nervos,şi ajută la menţinerea sănătăţii oaselor,a muşchilor şi a celulelor organismului.