Dieta cu ou te va ajuta să piezi 10 kilograme într-o săptămână. Acest plan eficient,este o dietă hipocalorică destinată organismului care are nevoie de calorii pentru energie. O dietă pe termen scurt este mai eficientă decât una pe termen lung,deoarece cea de termen lung va slăbi metabolismul şi va creşte riscul de apariţia a unor probleme de sănătate.

Dieta cu ou

Ouăle sunt sănătoase,deoarece conţin proteine şi substanţe nutritive. Consumul lor oferă corpului vitaminele şi substanţele nutritive necesare. Trebuie eliminate alimentele nesănătoase,timp de o săptămână,iar acest lucru va construi în mod semnificativ metabolismul şi vei începe să slăbeşti.

Iată care este planul pentru o săptămână în dieta cu ou:

Luni 

Micul dejun-2 ouă fierte,2 portocale şi 1 ceaşcă de lapte degresat

Prânz-carne de pui,fiertă şi 1 ceaşcă de iaurt

Cină-un ou fiert,carne de pui fiertă şi o portocală

Marţi în dieta cu ou

Mic dejun-2 ouă fierte,cu sucul de la o lămâie

Prânz-peşte prăjit,1 grepfrut

Cină-3 ouă fierte tari

Miercuri

Mic dejun-2 ouă fierte tari,1 ceaşcă de apă caldă cu lămâie proaspăt storsă

Prânz-carne de vită fiartă,1 grepfrut

Cină-3 ouă fierte tari

 Joi în dieta cu ou

Mic dejun-omletă din 3 ouă cu legume

Prânz– carne de pui fiertă cu salată

Cină-1 ou fiert tare,2 portocale

Vineri

Mic dejun-2 morcovi,2 ouă fierte tari

Prânz-2 morcovi,1 ceaşcă de suc de portocale proaspăt stors

Cină-peşte la cuptor şi 1 ou fiert

 Sâmbătă în dieta cu ou

Mic dejun-iaurt scăzut în grăsimi,suc de lămâie sau portocală

Prânz-2 ouă fierte,2 grepfuituri

Cină-un pahar cu apă

 Duminică  

Mic dejun-2 ouă fierte,o jumătate de grepfrut

Prânz-carne de vită fiartă şi 1 portocală

Cină-un pahar cu apă

Dieta cu ou pentru slăbit este uşor de urmat,dar nu mai mult de o săptămână. Trebuie să bei multă apă şi să respecţi paşii pentru a maximiza pierderea în greutate. După terminarea săptămânii,începi să mănânci în mod normal,dar în primele zile,consumă alimente uşoare,cum sunt brânza,ouăle,portocalele şi grepfrut.