Dieta cu ouă fierte - Beneficiile ouălor fierte

Oul fiert este o sursă de proteine şi îţi conferă o senzaţie de saţietate pe tot parcursul zilei. De asemenea,oul are multe vitamine benefice organismului precum A,B1,B2 şi un aminoacid pentru ficat,însă trebuie consumat cu moderaţie şi,de preferat,în prima parte a zilei.

Multă apă şi sport

În timp ce ţii dieta cu ouă fierte, trebuie să bei foarte multă apă pentru a-ţi menţine corpul hidratat. Încearcă să bei 8 sau 10 pahare pe zi. Îţi va ajuta organismul să scape de toxine. Pe lângă asta,încearcă sa faci o oră de exerciţii fizice pe zi,fie că alergi,mergi la sală sau faci mişcările acasă.

Dieta cu ouă fierte - Reguli simple de urmat

În timpul dietei cu ouă fierte,nu ai voie să mănânci produse de patiserie,fast-food,dulciuri şi nu ai voie să bei alcool. De asemenea,ar fi minunat dacă ai renunţa la gustările dintre mese şi să te limitezi la cele 3 mese principale. Îţi vei învăţa organismul să respecte acele ore şi să nu mai ceară mâncare în momente total nepotrivite. Doar aşa vei putea slăbi 10 kg în doar 2 săptămâni.

Atenţie!

Dieta cu ouă fierte nu trebuie urmată mai mult de 2 săptămâni şi este indicat să consulţi un medic nutriţionist înainte pentru ca sănătatea să nu îţi fie afectată.

Dieta cu ouă fierte - Meniul pentru o săptămână

Luni

Mic-dejun:2 ouă fierte şi o portocală

Prânz:2 cartofi dulci şi 2 mere

Cină:o salată cu pui

Marţi în dieta cu ouă fierte

Mic-dejun:2 ouă fierte şi un grapefruit

Prânz:Legume verzi şi piept de pui la grătar

Cină:o salată verde cu lămâie,2 ouă fierte

Miercuri

Mic-dejun:2 ouă fierte şi un pomelo

Prânz:Brânză slabă,o roşie şi un cartof dulce

Cină:Salată cu pui

Joi în dieta cu ouă fierte

Mic-dejun:2 ouă fierte şi un fruct,la alegere

Prânz:  o salată de fructe

Cină:Pui la cuptor cu salată

Vineri

Mic-dejun:2 ouă fierte şi o portocală

Prânz:2 ouă fierte şi legume la aburi

Cină:Peşte la grătar cu salată

Sâmbătă în dieta cu ouă fierte

Mic-dejun:2 ouă fierte şi un grapefruit

Prânz:  o salată de fructe

Cină:o salată de legume

Duminică

Mic-dejun:2 ouă fierte şi un pomelo

Prânz:Salată de roşii şi pui

Cină:Legume la grătar

 

Sursă foto: besthomechef.com