Dieta cu roşii - Roşiile scad hormonii care declanează pofta de mâncare

Un mare atu al roşiilor în lupta cu kilogramele în plus este acela că ţin sub control grelina,un hormon care stimulează apetitul.Această dietă este recomandată şi femeilor care se luptă cu celulita,dar are beneficii şi asupra sănătăţii.

Conţin colagen,ceea ce înseamnă că ajută la menţinerea elasticităţii pielii. Roşiile au un conţinut bogat de licopen,care ajută în prevnirea cancerului de esofag,de pancreas,cancerului de colon,cât şi a cancerului mamar. Totodată,tomatele sunt bogate şi în antioxidanţi,dar şi în vitaminele C,E,A şi B12.

De ce trebuie să ţii cont

Dieta cu roşii poate fi ţinută de orice femeie care nu are probleme  de sănătate,dar este recomandat să consulte un medic înainte de a se apuca de aceasta.

Aceasta nu trebuie ţinută mai mult de trei zile. Pe tot parcursul dietei trebuie să nu uiţi să bei cei doi litri de apă pe zi. Este indicat să eviţi fumatul,dar şi băuturile carbogazoase pe toată durata dietei.


Citeşte şi:

5 obiceiuri care-ţi dau dieta peste cap

Slăbeşte 1 kg pe zi cu dieta cu kiwi!


Prima zi în dieta cu roşii: 

Micul dejun:2 roşii,cu rozmarin,o felie de brânză şi o felie de paine integrală;

Prânz:o salată de roşii,la care adaugi ardei roşu gras,piper negru,ulei de măsline şi sucul de la o lămâie;

Cină:300 de grame de roşii cherry la grătar sau trei rosii,tăiate felii,la care adaugi un ardei gras şi două-trei felii de dovlecel,tot la grătar. Se condimentează cu puţină sare şi piper.

A doua zi de dietă: 

Micul dejun în dieta cu roşii, ziua a doua: o cană cu suc proaspăt de roşii,la care poţi adăuga şi două trei frunze de mentă;

Prânz:o supă de roşii;

Cină:piept de pui la grătar cu o salată de roşii.

A treia zi în dieta cu roşii: 

Micul dejun:o cană cu suc proaspăt de roşii,la care poţi adăuga şi două trei frunze de mentă;

Prânz:3 roşii şi 200 de grame de ciuperci la grătar;

Cină:o supă de roşii.