Mănâncă fructe şi legume bogate în vitamina C

Majoritatea fructelor şi legumelor conţinvitamina C. Citricele,cartofii şi roşiile o conţin din belşug. De asemenea,poţi să mai consumi siropuri de cătină sau fructele de goji. Pe acestea din urmă le găseşti în magazinele naturiste. Cercetătorii de la Universitatea din Arizona au demonstrat că persoanele care fac sport şi consumă fructe şi legume,ce conţin vitamina C,ard mai multe grăsimi decât persoanele care omit din meniul zilnic această vitamină.

Consumă lactate şi peşte

Calciul menţine oasele puternice şi ţine departe osteoporoza. Totodată,consumul de calciu previne apariţia şi altor boli,printre care se numără şi diabetul de tip II. Include în dietă iaurt,brânză,tofu şi peşte,pentru a-ţi lua doza necesară de calciu.


Citeşte şi:

Dietele drastice sunt periculoase

5 reguli de aur ale dietelor de slăbit


Mănâncă nuci şi migadale

Magneziul este un mineral care menţine în stare bună muşchii şi sistemul nervos şi este esenţial în perioadele în care faci sport. Fasolea,nucile,orezul brun sau migdalele sunt alimentele care trebuie consumate pentru a nu duce lipsă de magneziu.

Consumă banane şi spanac

Potasiul menţine în stare bună sistemul nervos,dar şi muşchii tonifiaţi şi reglează tensiunea. O deficienţă de potasiu poate însemna ca eşti iritabilă,obosită şi slăbită. Roşiile,spanacul,lintea sau bananele sunt surse de potasiu. Acestea nu trebuie să lipsească din meniul tău zilnic.