Ziua 1

Mic dejun:O jumătate de grapefruit,un ou fiert în apă şi două roşii la abur.

Prânz:Un avocado,roşii şi salată de ciuperci,plus 125 de grame de brânză de vaci cu un conţinut scăzut de grăsime. Ca desert,poţi mânca un strugure mare.

Cină: Un castron mare de castraveţi tăiaţi în felii subţiri,cu mult piper negru,oţet de mere şi 1 linguriţă de ulei de măsline extra-virgin,plus o porţie de legume coapte. Le amesteci şi le mănânci pe un pat de orez fiert simplu.

Ziua 2

Mic dejun: O porţie mare de pepene galben şi 6 căpşuni.

Prânz: O salată verde mare şi un amestec de legume fierte (făcut din morcovi,dovlecei,cartofi noi,mazăre,fasole şi porumb dulce) amestecate cu 1 linguriţă de unt,mentă şi pătrunjel proaspăt tocate.

Cină: Un bol de supă de legume plus un ardei mare roşu sau galben umplut cu orez. Mai ai voie şi o porţie generoasă de spanac fiert,tocat,cu puţin ulei de măsline şi un căţel de usturoi zdrobit.

Ziua 3

Mic dejun: O porţie mare de pepene galben şi un iaurt degresat.

Prânz: O salată verde mixtă şi o porţie din pastele preferate,cu usturoi,stropite cu ulei de măsline şi cu pătrunjel proaspăt tocat.

Cină: Un iaurt degresat amestecat cu castraveţi,mentă proaspătă,usturoi,piper negru şi 1 linguriţă de ulei de măsline extra-virgin. În plus,trebuie să mănânci şi o porţie de piept de pui la grătar,fără piele,cu roşii la grătar,salată şi cartofi copţi.

Ziua 4

Mic dejun: Muesli cu lapte degresat şi o jumătate de banană.

Prânz:Un ou fiert tare,feliat,cu bucăţi de roşii,castraveţi,chimen dulce şi salată şi o lipie din făină integrală.

Cină: O salată din ţelină,mere şi nuci,plus un păstrăv la grătar,cu conopidă,fasole,1 linguriţă de ulei de măsline,suc de lămâie şi pătrunjel proaspăt tocat.

Ziua 5

Mic dejun:Un strugure mare.

Prânz:Salată de măsline,ridichi,morcov,ţelină şi fenicul,plus orice supă de legume,o felie de pâine şi,ca desert,pere.

Cină:O porţie de legume la abur,cu orez fiert simplu şi o salată de roşii şi ceapă.

Ziua 6

Mic dejun:O porţie mare de pepene galben.

Prânz:4 roşii mari,umplute cu ton,brânză de vaci cu puţine grăsimi şi piper negru,plus o salată verde.

Cină:Un mix din carne de pui,carne de vită şi miel sau tofu,tăiate cuburi şi amestecate în wok cu legume şi tăiţei. Mai ai voie şi o salată de fructe cu iaurt degresat,coaja de la o lămâie,puţină scorţişoară,1 linguriţă de miere şi 2 frunze proaspete de mentă.

Ziua 7

Mic dejun:Un ou fiert şi o felie de pâine prăjită,cu foarte puţin unt. În plus,trebuie să bei un pahar de suc proaspăt,fără zahăr.

Prânz:Salata de roşii cu ciuperci la grătar,o lipie din făină integrală,un măr şi o pară.

Cină:Salata de grapefruit cu pepene galben şi o 100 de grame de brânză de vaci scăzută în grăsimi. De asemenea,trebuie să mănânci o porţie de somon făcut la grătar,cu cartofi fierţi şi legume verzi.