Dieta japoneză cu banane presupune mâncarea acestui fruct dimineaţa, pe stomacul gol. Se va bea apă doar la temperatura camerei. Poţi mânca ce vrei pe parcursul zilei. Cu toate astea, este recomandat să eviti fast-food sau produse din comerţ. Sunt pline de chimicale care îţi afectează sistemul imunitar.

 

Dieta japoneză cu banane

 

Cate banane e indicat sa consumi? Nu exista nicio regulă strictă. Dar nu trebuie să îţi umpli stomacul cu banane. Bea dintr-o dată un pahar de apă caldă dimineaţa, iar după o oră consumă o banană.

Japonezii cred că oamenii nu trebuie să îşi suprasolicite stomacul. Mănânci câte poţi şi bei apă, obligatoriu.

 

Benefici dieta japoneză cu banane

 

- bananele sunt bogate în fibre, potasiu şi sunt o bună sursă de energie

- un mic dejun regulat ajută digestia şi te face să scapi de răsfăţul din timpul zilei

- un pahar cu apă la temperatura camereu ajută digestia

- reduce condumul de băuturi alcoolice

- bananele nu sunt scumpe, deci nu trebuie să cheltui prea mulţi bani

- dacă nu consumi cafea dimineaţa vei ţine glicemia sub control, dar şi poftele

- evită că mănânci după ora 20 şi nu te culca târziu dacă vrei să slăbeşti

- vei scăpa de celulită

 

Ce conţin bananele

 

Au amidon rezistent care accelerează slăbirea. Amidonul se imparte în: amidon digerabil şi amidon rezistent. Cel rezistent nu se descompune in tractul digestiv mic. El merge direct în organul intern. Acolo începe procesul de maturare. Dieta Perricone: mai tânără cu 4 ani şi mai slabă cu 8 kilograme

 

Microorganismele transformă amidonul rezistent în grăsimi nesaturate în lanţuri scurte care susţin celulele şi favorizează digestia. Monica Anghel şi meniul dietei disociată cu care a slăbit 20 kg

 

Sursa: realitatea.net / eva.ro