Elementele de bază ale dietei

Componenta cheie a acestei dieteeste supa de varză. În prima zi de cură,trebuie să mănânci cât de multă supă doreşti şi orice fruct,fără banane,să bei apă,ceai neîndulcit,suc de afine.

În a doua zi,mănânci supă,împreună cu legume gătite la abur şi un cartof copt cu unt.

Ziua a treia implică doar supă,fructe şi legume. În ziua a patra,mănânci până la opt banane,supă şi lapte degresat,iar în a cincea,şase roşii,200 g carne de vită sau de pui fără piele,făcută la grătar,şi cel putin un bol de supă. Î

În a şasea zi,mănânci carne,împreună cu legume gătite la abur,iar în ultima zi poţi mânca supă,legume gătite la cuptor şi orez brun.

Ţine dieta doar 7 zile

Specialiştii avertizează că nu ar trebui să ţii această dietă mai mult de o săptămână,din cauza numărului foarte limitat de calorii şi lipsa nutrimenţilor esenţiali. Dacă nu vrei să pui pe tine înapoi greutatea pe care ai pierdut-o în timpul săptămânii,va trebui să tranzitezi într-o dietă mai sănătoasă,cu puţine calorii,dar suficiente cât să-ţi dea energia de care ai nevoie.

Cu ce efecte secundare te-ai putea confrunta

Din cauza conţinutului caloric scăzut al dietei stewardeselor,poţi avea dificultăţi de concentrare şi să te simţi slăbită şi ameţită. De asemenea,mai mult ca probabil,îţi va fi foame. În acest caz,optează pentru o dietă care nu exclude niciun grup de alimente,care nu promite că pierzi mai mult de 1-2 kilograme pe săptămână. Pe lângă dietă,important este să faci şi mişcare şi să menţii schimbările în dietă şi după ce scapi de kilogramelenedorite.

Credit foto:www.livestrong.com