Antrenoarea de fitness a celebrităţilor de peste ocean, Jillian Michaels, a conceput un plan de dietă care te va ajuta să slăbeşti şi să îţi schimbi totodată, pe termen lung, regimul alimentar. Acesta a luat naştere din dorinţa antrenoarei de a ajuta alţi oameni, deoarece şi ea s-a confruntat cu kilogramele în plus în perioada în care era un copil obez. Iată ce îţi recomandă să consumi la fiecare masă!

Micul dejun

-poţi mânca cu încredere brioşe din cereale integrale, care au un conţinut ridicat de carbohidraţi. Cantitatea recomandată este de două brioşe, pe care le poţi servi, dacă doreşti, cu unt de migdale.
-un bol cu fructe proaspete, pline de elemente nutritive esenţiale pentru organismul tău.
-1 iaurt grecesc, deoarece acesta are probiotice şi îţi va îmbunătăţi digestia.

Prânz

-orice tip de peşte, în special somon, pentru a-ţi avea o masă musculară sănătoasă.
-1 bol cu salată de legume, pline de antioxidanţi, vitamine şi minerale, care va prelungi senzaţia de saţietate şi îţi va ţine greutatea sub control.

Cină

-carne de pui la grătar
-1 bol cu legume, în special salată de spanac sau sparanghel, la care poţi adăuga şi zeamă de lămâie.
-Gustări
-felii de morcov
-humus
-mieji de seminţe, nu mai mult de un pumn

Dieta trebuie combinată cu sport

Pe durata celor 30 de zile, este important să faci mişcare pentru a avea un corp tonifiat. Dacă nu vrei să îţi faci un abonament la sală, investeşte într-o saltea şi o pereche de gangtere şi fă 20 de minute de exerciţii, în fiecare zi, cu pauze scurte între ele.