Indiferent de motivul pentru care te dor genunchii, există câteva metode simple pentru a diminua această durere.

1.Postura corectă şi mişcarea

Dacă ai o postură corectă, atât la birou cât şi acasă sau în alte medii, multe afecţiuni vor dispărea treptat. Atunci când stai cu genunchii într-o postura greşită, toată presiunea se adună în acea zonă şi poate provoca dureri puternice ulterior. La fel de important este să ai o încălţăminte adecvată, care să nu solicite muşchii din zona genunchilor.

Durerile articulaţiilor sunt provocate şi de lipsa mişcării. Este important să nu stai mult timp pe scaun, la birou, fără să te mişti.

2.Menţinerea unei greutăţi constante

Un alt aspect important este să ai o greutate constantă. Acesta este un factor esenţial în protejarea articulaţiilor genunchilor, pe termen lung. De asemenea, alimentele cu proprietăţi anti-inflamatorii pot preveni aceste dureri. Alimentează-te corect, evită excese.

3.Exerciţiile fizice

Exerciţiile fizice ajută la întărirea sistemului osos, a articulaţiilor şi tonifică musculatura.

Osteoartrita, cea mai frecventă afecţiune a genunchilor, poate să fie tratată prin exerciţii fizice adecvate.

Stilul de viaţă sănătos, susţinut prin alimentaţie şi mişcare, poate preveni dar şi trata durerile genunchilor. Încearcă să eviţi excesele alimentare, să ai o dietă bogată în vitamine şi să faci mişcare în mod regulat.

Credit foto: www.nmbreakthroughs.org